Μπίνιο

Το καλοκαίρι του 2007 ήταν όλο… συγκινήσεις για τους φίλους του Ηρακλή! Ο Αντώνης Ρέμος διαδέχθηκε το Γιώργο Σπανουδάκη στην προεδρία της ομάδας, κι ανέθεσε στον Αχιλλέα Μπέο την… οικοδόμηση του «Γηραιού» της νέας χρονιάς.

Ο άλλοτε παράγοντας του Πανιωνίου, λοιπόν, υπό την πίεση του χρόνου έφερε στους «κυανόλευκους» της Θεσσαλονίκης πολλούς άγνωστους ως επί το πλείστον παίκτες, με… ήσσονος σημασίας βιογραφικά. Ανάμεσα στους οποίους βρισκόταν και ο Ζορζ Μιράντα ντος Σάντος – για τους φίλους, «Μπίνιο».

Ο Μπίνιο (δεξιά) με τη φανέλα του Ηρακλή

Βραζιλιάνος, μέσος, και γεννημένος το 1977, ο «Μπίνιο» επέλεξε το νο83 στη φανέλα και δήλωνε όταν υπέγραφε στον Ηρακλή: «Οι στόχοι μου είναι ταυτισμένοι με αυτούς της ομάδας. Θέλω να βοηθήσω από την πλευρά μου τον Ηρακλή, να κερδίσω μία θέση βασικού και να μπορέσω να γευτώ μαζί με τους φιλάθλους κάποιες διακρίσεις». Παράλληλα, ο παίκτης τόνιζε ότι «ρόλο σημαντικό για να έρθω στον Ηρακλή έπαιξαν κάποιοι φίλοι μου και συμπαίκτες στο πορτογαλικό πρωτάθλημα όπως οι Λουρένσο, Κένεντι, Μορέτο και Ζουέλα. Είναι καλό για μένα, που θα έχω πολλούς συμπατριώτες μου στην ομάδα αλλά αυτό, που μου έχει κάνει εντύπωση είναι η συμπεριφορά των Ελλήνων συμπαικτών μου. Με βοηθούν πάρα πολύ καθημερινά να προσαρμοστώ στη νέα μου ομάδα και τους ευχαριστώ για αυτό. Τα ίδια τα αποτελέσματα είναι αυτά που διαμορφώνουν ένα δυνατό σύνολο. Ακόμα δεν είμαι 100% έτοιμος επειδή μπήκα πρόσφατα στην ομάδα αλλά μέχρι να ξεκινήσει το παιχνίδι πιστεύω να είμαι έτοιμος, γι’ αυτό το λόγο δουλεύω καθημερινά».

Τον Ιανουάριο του 2008, στα μισά δηλαδή της σεζόν, ο Βραζιλιάνος άσος αποτέλεσε παρελθόν από τους Θεσσαλονικείς. Έλαβε μέρος μόνο σε 7 αγώνες τους (παίζοντας… 381 λεπτά!!!). Μάλιστα, πιο πιθανό φαντάζει οι φίλοι του «Γηραιού» να θυμούνται το πόσο… δύσκολα έφυγε ο «Μπίνιο» από την αγαπημένη τους ομάδα (σ.σ. επί είκοσι ημέρες ο σύλλογος και ο ποδοσφαιριστής βρίσκονταν σε διαπραγματεύσεις, αφού ο Βραζιλιάνος «πατούσε» πάνω στο κλειστό συμβόλαιο που είχε υπογράψει το καλοκαίρι και ζητούσε μία παχυλή αποζημίωση για να αποχωρήσει) παρά τα όσα (ελάχιστα) εκείνος της προσέφερε…

Θέλετε να μάθετε πού βρίσκεται σήμερα ο ξεχασμένος αυτός «Μικρός Ήρωας» των ελληνικών γηπέδων; Αγωνίζεται στην Πετροχίμι, ομάδα… του Ιράν! Η οποία εδρεύει στο Ταβρίζ, λίγα μόλις χιλιόμετρα από τα σύνορα της χώρας με το Αζερμπαϊτζάν!!!

Η ποδοσφαιρική σταδιοδρομία του «Μπίνιο» ξεκίνησε από την Κορίνθιανς Αλαγκοάνο της πατρίδας του το 1998. Δύο χρόνια αργότερα ξενιτεύτηκε στην Πορτογαλία, στην οποία παρέμεινε επί μια επταετία (φορώντας τη φανέλα των Ναβάλ, Ακαδέμικα, Βιτόρια Σετούμπαλ). Όταν αποχώρησε από το «Γηραιό», ο Βραζιλιάνος γύρισε στη χώρα του κι έπαιξε στις Φεροβιάρια, Σάο Μπέντο, προτού ταξιδέψει στην ασιατική ήπειρο και γίνει παίκτης της Πετροχίμι.

Leave a Reply

