Νέφη στα πρόσωπα

Υπάρχουν στιγμές που το πιο πολύτιμο πράγμα στον κόσμο φαντάζει να είναι ένα χαρτομάντηλο. Όταν είσαι κρυωμένος!!!

Έτσι είμαι κι εγώ αυτό τον καιρό. Με το καλαθάκι των αχρήστων να γεμίζει και ν’ αδειάζει χαρτομάντηλα. Κι ενώ ψάχνω ποιο θα είναι το επόμενο πρόσωπο των Αστέρων του Πενταγράμμου, μια φωνή απ’ την οθόνη απέναντί μου πάλι μιλά για “κρίση“, “δυσκολίες“, “χρέη“, “προβλήματα“, κλπ…

Το βλέπω, σάμπως δεν το βλέπω; Τα πρόσωπα όλων έχουν σκοτεινιάσει τους τελευταίους μήνες. “Και τι θα γίνουμε;“, “είναι δύσκολες οι εποχές“, κλπ (αυτό το τελευταίο χρησιμοποιείται και ως επιχείρημα από επίδοξους εργοδότες για να μη σε πληρώνουν – πηγαίνετε σε μια συνέντευξη για δουλειά και θα το ακούσετε!).

Για έναν εκ φύσεως αισιόδοξο τύπο σαν εμένα, είναι δύσκολο να ζω μέσα σ’ όλη αυτή τη συννεφιά. Μ’ επηρεάζει κι εμένα. Με φορτίζει αρνητικά, πώς να το κάνουμε; Δε μπορείς να ‘σαι έξω απ’ όλο αυτό το γκρίζο σκηνικό!!! Ένα πράγμα όμως αρνούμαι να κάνω: να απελπιστώ!!!

Μέχρι νεωτέρας, τουλάχιστον…

Προς το παρόν, απελπίζομαι που δε βρίσκω (πάλι) χαρτομάντηλο! Μα, πού είναι όταν τα χρειάζεσαι;

Leave a Reply

