26

Χθες ήταν τα γενέθλιά μου. Έκλεισα τα 26.

Όχι, δεν γιόρτασα την… 20ή επέτειο των 26ων γενεθλίων μου (όπως άλλοι). Είμαι πράγματι 26. Και δεν το πιστεύω.

Μια ονειρεμένη τούρτα

Σαν χθες μου φαίνεται που ένιωσα ένα δυνατό χαστούκι στον κώλο. Μου το ‘χε ρίξει ένας περίεργος τύπος με άσπρη μάσκα και σκούφο που πάνω είχε ένα κόκκινο σταυρό…

Σαν χθες μου φαίνεται η πρώτη μέρα στο σχολείο. Στο Πανεπιστήμιο. Στην Αγγλία. Στο στρατό. Στη δουλειά.

Σαν χθες μου φαίνεται το πρώτο μου φιλί. Το πρώτο μου γκολ. Το πρώτο μου παιχνίδι. Το πρώτο μου κλάμα!

Τελικά, όντως ο παλιόχρονος περνάει γρήγορα. Κι έφτασα εγώ, που χθες ακόμα έπαιζα με τα Playmobil μου, να είμαι τέσσερις Μάηδες πριν τα… 30!!!

Ευτυχώς, έχω ακόμη καιρό μπροστά μου ώσπου να με πιάσει η κρίση της μέσης ηλικίας…

 

3 comments on “26

  1. Γιώργο χρόνια καλά!
    ΚΑΙΙΙΙ τα πλέιμομπίλ, τα λέγκο σου, τα παλιά σου πληκτρολόγια τα θέλω να ξέρεις!!!!! (κουφό αλλά αληθινό!)

  2. Χρόνια πολλά λοιπόν! Και μην ξεχνάμε ότι όλα είναι σχετικά. Εμένα τα 26α γενέθλια μου φαίνονται ήδη μακρινή ανάμνηση αλλά θυμάμαι πολύ καλά πως είχα σκεφτεί τα ίδια με σένα τότε..ποιος ξέρει μπορεί γιατί στα 26 είναι η πρώτη φορά που είσαι πιο κοντά στα 30 παρά στα 20

  3. @ JoaN: Ευχαριστώ Χο!!!
    Δυστυχώς, τα παλιά όλα δεν τα δίνω… Σκέπτομαι να τα ξαναστήσω άλλωστε μια μέρα…

    @ kalopaidialla: Ευχαριστώ kalopaidialla!!!
    Λες να περνάω μια μίνι… κρίση της μέσης ηλικίας… πριν την ώρα μου; Ξέρω ΄γω;…

Leave a Reply

