Δέκα συνήθειές μου… που δεν κόβω με τίποτα!!!

Καιρός να γνωριστούμε λίγο καλύτερα! Σκέφτηκα, “γιατί να ανεβάζω συνέχεια posts με πράγματα… που μισώ;“. Ας βάλω και έναν κατάλογο με πράγματα που μου αρέσουν ή που συνηθίζω! Έτσι δημιουργήθηκε η λίστα που θα διαβάσετε ευθύς αμέσως, η οποία περιέχει δέκα συνήθειές μου που, και να με πλήρωναν, δε θα τις σταματούσα ποτέ!!!

1. Τρώω τα νύχια μου όταν βλέπω ταινία

Κυρίως, σε περιπέτειες, ή σε θρίλερς. Δεν ξέρω γιατί το κάνω. Τα νύχια μου όμως κατευθύνονται με… αυτόματο πιλότο κάθε φορά προς τα δόντια μου… Τι να πεις!

2. Τσεκάρω… καμιά δεκαριά φορές αν έκλεισε η εξώπορτα

Έχω βγει απ’ το σπίτι. Είτε βιάζομαι, είτε όχι, πάντα θα ξοδέψω περί τα 10-20 δευτερόλεπτα σπρώχνοντας την πόρτα για να δω αν έκλεισε καλά (σ.σ. οι ρίζες αυτής της συνέθειας βρίσκονται σε μια παλαιότερη εμπειρία μου, όταν μια μέρα έφυγα απ’ το σπίτι χωρίς να έχω κλείσει καλά την πόρτα, με αποτέλεσμα αυτή ν’ ανοίξει)!

3. Όταν τρώω, πάντοτε έχω μπροστά μου κάτι για να διαβάζω

Η “καταγωγή” αυτής μου της συνήθειας βρίσκεται στα σχολικά χρόνια. Τότε που ενώ έπαιρνα πρωινό διάβαζα τις πληροφορίες στα πλάγια του κουτιού των δημητριακών (!), σε μια προσπάθεια να “ξυπνήσει” ο (ανύπαρκτος) εγκέφαλός μου. Τους υδατάνθρακες και το άμυλο διαδέχθηκαν αθλητικά έντυπα, βιβλία, περιοδικά, κλπ. Ποτέ, μα ποτέ, πλέον, δεν τρώω δίχως να διαβάζω κάτι. Κι όταν δεν το κάνω, πάντα αισθάνομαι ότι λείπει κάτι και δεν ευχαριστιέμαι το φαγητό…

4. Δεν κρατιέμαι ποτέ από τις χειρολαβές του λεωφορείου

Υπόγειες τάσεις υποχονδρισμού, διακρίνω σ’ αυτή μου τη συνήθεια.

5. Πλένω πάντα τα χέρια μου στην πρώτη ευκαιρία

Συνέχεια του #4, όσον αφορά στον υποχονδρισμό. Ακόμη κι αν δεν έχω πιάσει κάτι “βρόμικο”, θα πλύνω τα χέρια μου.

6. Όταν βλέπω μπάλα, φωνάζω

Η τηλεόραση δείχνει το τοπικό ντέρμπυ Δυναμό Μοσχάτου-Λοκομοτίβ Πετραλώνων. Είτε βλέπω αυτό, είτε το Μπαρτσελόνα-Ρεάλ, στις καλές φάσεις, στα γκολ, στις ευκαιρίες, στα “πουλήματα” της μπάλας, κλπ, πάντα ξεφωνίζω. Δε γίνεται αλλιώς!!!

7. Πάντα τρώω με βουλιμία και γρήγορα τα συνοδευτικά του ούζου, της μπύρας ή του ουίσκι

Ναι. Τα φιστίκια, τα πατατάκια, τα κουλουράκια, κλπ, ο σερβιτόρος τα φέρνει για να τα τρώμε σιγά. Δεν με ενδιαφέρει. Είναι φαγητό – και πρέπει να φαγωθεί!!!

8. Πίνω γρήγορα το ποτό μου

Ποτέ μου δε μπόρεσα να καταλάβω γιατί το κάνω αυτό. Μάλλον δεν είμαι συνηθισμένος στη νυχτερινή ζωή. Πάντα, ότι και να πάρω (κοκακόλα, ουίσκι, φρεντοτσίνο, βότκα, κλπ), μέσα σε 10 λεπτά το πολύ το ‘χω πιεί. Και μένουν οι άλλοι να με κοιτάνε περίεργα…

9. Κάνω 200 (σχήμα λόγου) φορές save το κείμενο στον υπολογιστή

“‘ντάξει βρε χρυσέ μου! Το έκανες save το κείμενο!”, ο ουδέτερος παρατηρητής. “Όχι! Ξανά!”, εγώ. Έτσι μάλλον συμπεριφέρονται όλοι όσοι έχασαν κάποτε ένα σημαντικό κείμενο επειδή δεν πρόλαβαν να το “σώσουν”. Το ονομάζω “σύνδρομο του μπλακάουτ“: συνήθως λόγω του ότι έπεφτε το ρεύμα έσβηνε κι ο υπολογιστής και έχανα τα κείμενα. Και μια που το ανέφερα, κάτσε να κάνω κι ένα save το κείμενο που γράφω τώρα, μην το χάσω…

10. Ποτέ δεν προσθέτω κάποιο αγώνα της ομάδας μου στη σχετική λίστα που διατηρώ

Ως επίσημος αρχηγός, ιδρυτής, πρόεδρος, ιστορικός, κλπ, της ομάδας ποδοσφαίρου που έχω με τους φίλους μου, κρατώ και το μεγάλο αρχείο (Excel) με όλους τους αγώνες που έχουμε δώσει όλα τα χρόνια της ύπαρξής μας (2000-2010). Ακόμα, όμως, κι αν ένα παιχνίδι είναι κανονισμένο και θα το παίξουμε σίγουρα (π.χ. αύριο Σάββατο), ποτέ δεν το προσθέτω στη λίστα προτού παιχτεί και λήξει. Το είχα κάνει κάποτε, και χάσαμε. Δεν το ξανάκανα από τότε (παρά σπάνια: κι όποτε έγινε, ξαναχάσαμε!!!).

…και μια συνήθεια που είχα και έκοψα!

Να αγοράζω το ΕΘΝΟΣΠΟΡ κάθε Δευτέρα.

5 comments on “Δέκα συνήθειές μου… που δεν κόβω με τίποτα!!!

  1. Χαχα!!! Να ‘σαι καλά!😀
    Είναι τραγικό να κάνεις όλη την ώρα save… Αλλά… η δύναμη της συνήθειας!

  2. ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Πραγματικα διασκεδασα πολυ διαβαζοντας αυτες τις συνηθειες…!!! Τρωμε νυχακια??? Καιρος να την κοψεις,εισαι μεγαλο παιδακι πια….!!!!

  3. Νομίζω ότι αυτή η συνήθεια όντως είναι μια απ’ αυτές που επιτέλους πρέπει να κόψω…

Leave a Reply

