Μ’ αρέσει – Δε μ’ αρέσει (14/2/2010)

Ξεκίνησαν οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί. Αυτό, μου άρεσε (1). Παράλληλα, όμως, ο τραγικός θάνατος του Γεωργιανού αθλητή του λουτζ, Κουμαριτασβίλι, λίγο πριν ξεκινήσουν, όπως και ο τραυματισμός της Γιαπωνέζας Φουτζιμόρι, αθλήτριας του σνώουμπωρντ, αναμφίβολα ήταν στα άσχημα: οι συνθήκες ασφαλείας των Ολυμπιακών, εν ολίγοις, δε μου άρεσαν (1), διότι αποδείχθηκε ότι δεν είχαν όλα προβλεφθεί.

Σίγουρα, πάντως, αυτή η εποχή με το μασκάρεμα, τα καρναβάλια, κλπ, δε μου άρεσε (2). Όπως επίσης και η love me ατμόσφαιρα, με τα δωράκια, τα αρκουδάκια, τα γλυκά, τα λουλούδια, κλπ, που κορυφωνόταν όλη τη βδομάδα για να φτάσει σήμερα, του Αγίου Βαλεντίνου, επίσης δε μου άρεσε (3).

Το όλο ψάξιμο, όμως, για τα χειμερινά ολυμπιακά αθλήματα, πώς παίζονται, κλπ, μου άρεσε (2). Έχουν τόσο διαφορετικούς και “τρελούς” κανονισμούς, τόσο μακριά απ’ όσα έχουμε συνηθίσει! Έχουν ενδιαφέρον.

Τέλος, να πω ότι μου αρέσει (3) να βλέπω στο Youtube επεισόδια του Ράδιο Αρβύλα. Χώρια του ότι οι ατάκες τους πλέον κυκλοφορούν, όπως γινόταν κάποτε και με τους Α.Μ.Α.Ν. (κατά σύμπτωση, οι συντελεστές ήταν πάνω κάτω οι ίδιοι..). Έξυπνες ατάκες, καλές εκπομπές, με γέλιο και άποψη.

2 comments on “Μ’ αρέσει – Δε μ’ αρέσει (14/2/2010)

  1. Ax! To layout του σημερινού Μ’αρέσει Δε μ’αρέσει μου άρεσε !!!! Μπράβο! Οι αλλαγές πάντα μου αρέσουν !

    αλλά επίσης μ’ αρέσει να υπάρχουν κ κάποιες σταθερές..

    Μ’αρέσει: η εκπληκτική φωνή του Chris Rea.

    Δε μ’αρέσειι: η αγένεια!!!

  2. Οι αλλαγές, αν είναι να εμπλουτίσουν και να αναβαθμίσουν τις παραδεδομένες και δοκιμασμένες σταθερές, είναι μια χαρά!!!
    Η αγένεια επίσης δε μ’ αρέσει.

Leave a Reply

