Ο κωλοτούμπας

Έχω καιρό να γράψω ένα post στην στήλη “Τύποι ανθρώπων“. Παρατηρώντας χθες τα εξώφυλλα των αθλητικών εφημερίδων, έπεσα πάνω σε ένα τύπο ανθρώπου για τον οποίο δεν είχα μιλήσει. Κι αυτός είναι ο κωλοτούμπας. Δυστυχώς, απαντάται συχνότατα στη χώρα μας.

ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΙΣ ΦΑΝΕΛΕΣ“, έγραφε η χθεσινή “Πράσινη”. Αφορμή, οι δύο κολλητές ήττες του ΠΑΟ στην Ευρωλίγκα, που παίζει και να τον αφήσουν εκτός φάιναλ φορ. Από τη μια μέρα στην άλλη, οι ήρωες, οι κατακτητές, οι αήττητοι, οι σούπερ, ρίχτηκαν στα πόδια των αλόγων. Ο προπονητής που ΄χει φέρει τέσσερις Ευρωλίγκες (!!!) στη χώρα μας, και οι παίκτες που ΄χουν σαρώσει τους τίτλους τα τελευταία χρόνια, ρίχτηκαν βορά στα λιοντάρια. Δε ντρεπόμαστε λίγο;

Μετά, όμως, στην επόμενη επιτυχία, θα βγούν και θα ζητάνε συγγνώμη. Και θα προσκυνάνε πάλι. Γενικά, όχι μόνο στα αθλητικά, εδώ στην Ελλάδα το ‘χουμ’ αυτό: αποκαθηλώνουμε και αναθεματίζουμε με ρυθμό οπλοπολυβόλου. Και αναθεωρούμε ανασκευάζοντας σε ακόμα ταχύτερο ρυθμό!

Αυτή είναι η κύρια ιδιότητα του κωλοτούμπα.

Ο κωλοτούμπας δεν αντέχει να είναι από κάτω. Θέλει να είναι πάντα στον αφρό, να έχει μονίμως δίκιο σε όλες τις συζητήσεις. Δεν ανέχεται να τον υπερκεράσει κάποιος συζητητής, ή ό,τι άλλο. Γι’ αυτό και είναι κωλοτούμπας: διότι δέχεται να αποκρούει και να αποκηρύσσει απόψεις που μέχρι χθες πίστευε, μόνο και μόνο γιατί τώρα δεν τον συμφέρει να τις πιστεύει.

Έχω την τύχη να έχω ζήσει δίπλα (και) σε ένα τέτοιο άνθρωπο. Μονίμως στον αφρό. Να μην έχει άδικο ποτέ. “Τι; Μα εγώ πιστεύω μαύρο! Πίστευα εγώ ποτέ άσπρο;“.

Ναι. ΧΘΕΣ!!!

3 comments on “Ο κωλοτούμπας

  1. Άσχετο αλλά είμαι και αργός! Τώρα εσύ ποιος γαμάτος τύπος είσαι, που ήρθες και στο live μας και άφησες και σχόλιο στο blog δεν ξέρω, αλλά πρέπει να είσαι πολύ γαμάτος! Να σαι καλά!

  2. Φίλος του Νίκου. Ένας από τους δύο “εραστές της Νάξου”. Μας αφιέρωσε και το “Κι εγώ σ’ αγαπώ, γαμώ το Χριστό μου”, του Τζιμάκου!!!

  3. Pingback: Ο “αθλητικατζής” « To blog ενος Γιωργου…

Leave a Reply

