Μ’ αρέσει – Δε μ’ αρέσει (18/10/2009)

Κυριακή, και πάμε!!!

Μ’ αρέσει

1. Η επική πρόκριση Ονδούρας και Σλοβακίας στα τελικά του Μουντιάλ. Μετά την Αγγλία, αρχίζω και βρίσκω τις ομάδες μου για το επερχόμενο παγκόσμιο ποδοσφαιρικό πανηγύρι (Βόρεια Κορέα, Αγγλία, Ονδούρα, Σλοβακία – έπεται συνέχεια;…).

2. Η ζέστη που σε περικλείει, όταν μπαίνεις σε ένα κτίριο κι έξω έχει κρύο.

3. H Aλήτισσα Ψυχή, της Άννας Βίσση.

Δε μ’ αρέσει

1. H αδυναμία μου να σταματήσω να τρώω!!! Τι πράμα κι αυτό; Πολύ φαϊ.. Κάποτε υπήρχε θέληση, αλλά τώρα, όχι. Το πνεύμα πρόθυμο, η σαρξ πειναλέα.

2. Η απότομη αλλαγή του καιρού. Δε μεσολαβεί φθινόπωρο εδώ (ήτοι σταδιακή πτώση της θερμοκρασίας;…), μάλλον; Πολύ απότομα έπεσε, μια χαρά ζέστη είχε και ξαφνικά πιαστήκαμε χωρίς χειμωνιάτικα να ‘μαστε υπηρεσία!!! Πιαστήκαμε λίγο αδιάβαστοι…

3. Να βαράω ακόμα υπηρεσίες, ενώ ανήκω στην παλαιότερη σειρά του Ε.Σ. αυτή τη στιγμή. Απολύστε με, να τελειώνουμε!!!

2 comments on “Μ’ αρέσει – Δε μ’ αρέσει (18/10/2009)

  1. Εντάξει, ρε φίλε, κι εμένα μου αρέσει που περνάνε “περίεργες” χώρες στο Μουντιάλ, αλλά και τη Βόρειο Κορέα; Του δικτάτορα Κιμ-Γιονγκ-Ιλ; Ή την Ονδούρα, που γίνεται της πουτάνας; Για τη Σλοβακία, πάντως, κι εγώ χάρηκα.

    Άσχετο: Από πότε ακούς Βίσση; Σε χάλασε ο Στρατός, μου φαίνεται…Κανόνισε, όταν απολυθείς πάμε Δεληβοριά!!!😛

  2. Δεν ακούω Βίσση – απλώς μ’ αρέσει το συγκεκριμένο.
    Για Δεληβοριά είμαι μέσα!! Θέλω μερικές τζούρες από Φοίβο, έχω χάσει τελείως επαφή.
    Όσο για τη Βόρειο Κορέα, εννοείται ότι την υποστηρίζω σφόδρα! Πάντα είμαστε με τη μικρή, παντάγνωστη, πρωτάκουστη ομάδα! Λέγε με Σενεγάλη 2002, λέγε με Τρινιντάντ 2006, λέγε με Παραγουάη 1998!!! Για τους Ονδουρένιους, θέλω απλώς να δω τι μπορούν να κάνουν.
    Σλοβακάρα ολέ.

Leave a Reply

