Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει (28/6/2009)

Άλλη μια άδεια σχεδόν τελείωσε. Σαν ριπή από G3 έφυγε και τούτη!!! Τι να πεις.. Όπως και να ΄χει, όμως, Κυριακή είναι σήμερα, και το Μ΄ αρέσει-Δε μ΄ αρέσει επιστρέφει.

Μ’ αρέσει

1. Η νίκη-πρόκριση των Αμερικανών επί των Ισπανών στο Confederations Cup (2-0). Καιρός ήταν να αναχαιτίσει κάποιος τους υπερόπτες Ισπανούς. Άλλο αν θα ήθελα να τους δω να σηκώνουν την κούπα του χρόνου…

2. Που πήγα για μπάσκετ με καλούς φίλους! Απέδειξα στον εαυτό μου βέβαια πόσο πίσω είμαι σε θέματα τακτικής, αλλά και φυσικής κατάστασης. Το παιχνίδι όμως πάντα είναι παιχνίδι…

3. Κι επειδή πρέπει να ξαναπάρουμε όσες θερμίδες κάψαμε στο παιχνίδι, θα πω ότι μου άρεσαν όλα τα παγωτά, φαγητά, κλπ, που έφαγα αυτή τη βδομάδα!!!

Δε μ’ αρέσει

1. Η απόλυση (μεταξύ άλλων) πολλών φίλων μου καλών που δούλευαν στον Ελεύθερο Τύπο.

2. Το νέο κόμικ άλμπουμ του Ηλία Κυριαζή, Μανιφέστο 2. Δήλωνα φαν της σειράς Μανιφέστο, αλλά απογοητεύτηκα τώρα… MANIFESTO 2

3. H ατέλειωτη ουρά στα γκισέ του ΟΣΕ, στο Σταθμό Λαρίσης, καθώς και η ανοργανωσιά της υπηρεσίας αυτής (με δεκάδες κόσμου να περιμένουν και μόλις 2 γκισέ ανοιχτά – χώρια που οι υπάλληλοι έκαναν 10 ώρες να εξυπηρετήσουν ένα άτομο μόνο!).

2 comments on “Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει (28/6/2009)

  1. Ρε φίλε, εγώ στεναχωρέθηκα που δεν πέρασε στον τελικό η Ισπανία, ήθελα τελικό Φούριας Ρόχας – Σελεσάο! Κι ας είμαι κατά κανόνα με το αουτσάιντερ!

    Αλήθεια, δεν ήταν καλό το Μανιφέστο; Γιατί έλεγα κι εγώ να το πάρω…

  2. Ναι, είναι αρκετά μέτριο. Το περίμενα σαφώς καλύτερο (ειδικά μετά το πολύ καλό πρώτο μέρος)!!!

Leave a Reply

