Εθισμός 5 σημείων

Την ιδέα μού έδωσε η τρελλή. Κοίτα να δεις, δεν το ΄χα σκεφτεί: κάνουμε που κάνουμε τόσα χαζοτέστ στο Book of Face (που έλεγε και ο φίλος μου ο James στην Αγγλία), τουλάχιστον ας βγει κάτι δημιουργικό απ’ αυτά (σ.σ. όχι, δε νομίζω ότι το άλλο μου μισό ονομάζεται “Κώστας”, ούτε με συγκινεί ιδιαίτερα το ότι θα ήμουν εξώφυλλο στο People, αν έπρεπε να είμαι εξώφυλλο περιοδικού…).

Το application που έπρεπε να κάνω ήταν το “διάλεξε 5 πράγματα στα οποία είσαι εθισμένος”… Για να δούμε, λοιπόν!!!

1. Είμαι εθισμένος στο Starcraft. 10 ετών παιχνίδι, παμπάλαιο, με γραφικά ξεπερασμένα και χωρίς άλλες τεχνικές αρετές. Είναι όμως το μοναδικό παιχνίδι που ΠΑΝΤΑ εγκαθιστώ στο pc, όταν βαριέμαι τα καινούργια (και πανομοιότυπα) παιχνίδια. Υποβλητικό, με storyline που καθηλώνει, με ατμόσφαιρα για επαίνους, και πάνω απ΄ όλα δύσκολο και καθηλωτικό. starcraft1

 

 

 

 

 

 

 2. Είμαι εθισμένος στο ποδόσφαιρο. Και εδώ, εννοώ το παίζειν, βέβαια. Άθλημα που γυμνάζει, που σού αναπτύσσει την ιδέα και την εφαρμογή της συνεργασίας μέσα σε ένα σύνολο που πρέπει να είναι αρμονικό, με στόχο και στρατηγικές. Πιο απλά, ένα καταπληκτικό, ψυχαγωγικό και διασκεδαστικό παιχνίδι!!! football

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Είμαι εθισμένος στο Τσάμπιονς Λιγκ! Εδώ κολλάει πλέον καθαρά η τηλεθέαση του ποδοσφαίρου. Και, για πρώτη φορά, θα συμφωνήσω με τον ανυπέρβλητο σπορτκάστερ Κώστα Βερνίκο: “Το Τσάμπιονς Λιγκ είναι το πιο ωραίο άθλημα” (σ.σ. το είπε όταν μετέδιδε το Τσέλσι-Μπάρτσα της προηγούμενης Τετάρτης)!!! Πιο ωραίο άθλημα από την Ευρωλίγκα, συμπληρώνω εγώ, ή το Ρολάν Γκαρός, ή το Κύπελλο Αγγλίας! Ό,τι και να ΄ναι, δηλώνω εθισμένος στο λουστραρισμένο, επιχρυσωμένο, και πάντα αστραφτερό προϊόν της ΟΥΕΦΑ!!!champions-league-5_91112110

 

 

 

 

4. Είμαι εθισμένος στο φαγητό. Όχι απλώς ικανοποίηση μιας ανάγκης του πεπερασμένου, φτιαγμένου από χώμα σώματός μας… Το φαγητό είναι έκφραση. Είναι δείκτης (πραγμάτων). Είναι και επικοινωνία ακόμα. Είναι κουλτούρα – και το πώς το καταναλώνεις, πάνω απ’ όλα!!!

Food-Safety

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Είμαι εθισμένος στο Internet. Εργαλείο, ψυχαγωγία, όπλο, διασκέδαση, έκφραση, επικοινωνία, συσφιγκτήρας σχέσεων, και πόσα ακόμα, για το μεγάλο αυτό επίτευγμα του ανθρώπου.

Internet-help

 

 

 

 

 

 

 

 

 Θα μου άρεσε να κάνουν ένα παρόμοιο καταλογάκι 5 πραγμάτων οι JoaN και Μετράνθρωπος!!! Με ό,τι αυτοί γουστάρουν. Αν βρουν το χρόνο, ας το κάνουν…

2 comments on “Εθισμός 5 σημείων

  1. xm mmm to faghto tetarto sth seira?! ee ntrophs pragmata. e.

    S eyxaristw poly gia thn prosklhsh ayth alla den nomizw na antapokri8w… toylaxiston amesa… :S

  2. Χεχε!😀
    Η σειρά είναι τυχαία!!!😉
    Δεν είσαι ακριβώς ο blogger που γράφει “κατά παραγγελία”!!! It’s up to you, όμως, που λένε και στην Αγγλία.

Leave a Reply

