Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει (1/3/2009)

Μάρτ’ς γδάρτ’ς, που λένε και στο χωριό της γιαγιάς μου, μόλις μπήκε! Άλλος ένας μήνας μπαίνει σ΄ αυτό το μαραθώνιο. Κι αν άλλοι είναι Λ.Ε.Λ.Ε. (Λήξη Ενός Λανθασμένου Έτους), εγώ είμαι Ζ.Ε.Λ.Ε. (Ζω Ένα Λανθασμένο Έτος)! Το Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει, όμως, σταθερή αξία, μακριά και πέρα απ΄ τα σύνορα (λέμε τώρα…). Πάμε!!!

Μ΄ αρέσει

1. Που είμαι πλέον δεκανέας. Ένας βαθμός αρκετά ασήμαντος, αλλά όσο να ΄ναι…

2. Η εικόνα των δεκάδων μικρών μπόμπιρων μεταμφιεσμένων, στους δρόμους των Φερών και της Αλεξανδρούπολης. Εικόνες που φέρνουν μνήμες από άλλες εποχές: τότε που μεταμφιεζόμασταν για να μην είμαστε ο εαυτός μας (πολύ προτού σταματήσουμε να μεταμφιεζόμαστε, μιας και “μάσκες” φοράμε πια κάθε μέρα)…

3. Η παρουσία τριών ουκρανικών και δύο ρωσσικών ομάδων στους “16” του Κυπέλλου ΟΥΕΦΑ. Η αντεπίθεση της Ανατολής συνεχίζεται (τουλάχιστον, μέχρι να σωθούν τα ρούβλια…).

Δε μ΄ αρέσει

1. Που οι φτέρνες μου με έχουν πεθάνει, λόγω του αρβύλου.

2. Που η Αλεξανδρούπολη έχει πέντε στρατόπεδα.. Ασύλληπτος αριθμός!! Άραγε, έχει τουλάχιστον τα πενταπλάσια σχολεία; Αναρωτιέμαι.

3. Που ο καλύτερος φίλος μου από το λόχο, πήρε (την άκρως απαραίτητη για τον ίδιο) μετάθεση για Αθήνα, και μας έφυγε!..😦

2 comments on “Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει (1/3/2009)

  1. Ακούγεται όντως κουφό, τα πέντε στρατόπεδα της Αλεξανδρούπολης. όπως κάτι ακατοίκητες βραχονησίδες που έχουν φυλάκια. Βεβαίως είναι και λογικό τελικά. Αν δεν ήταν στα σύνορα τα στρατόπεδα που θα ήταν? μέσα στην Αθήνα?

    Μ’αρέσει: Το ωραιότατο τετραημεράκι που μου έκατσε και -επιτέλους- ξεκουράστηκα.

    Η ευαισθητοποίηση αρκετού κόσμου στο να μην τσιμεντοποιηθεί ο Υμηττός, καθώς και η έμπρακτη απόδειξη της- η υπογραφή τους στο σχετικό φυλλάδιο!

    Δε μ’αρέσει: Ο τρελός καβγάς με το φίλο μου καθαροδευτεριάτικα ενώ γυρνούσαμε από μια ευχάριστη έξοδο μετά τσίπουρου, και κυρίως αυτά που ο καβγάς έβγαλε στη φόρα…

  2. Μπορεί να είμαστε στα σύνορα, αλλά πέντε στρατόπεδα; Μου φαίνονται πολλά, τι να πω;
    Οι χειρότεροι καβγάδες είναι εκείνοι που αποκαλύπτουν “άπλυτα”… Κρίμα που έγινε έτσι!!!

Leave a Reply

