Επέτειος

Δεν ξέρω αν θυμάσαι λεπτομέρειες, αλλά εγώ θυμάμαι κάθε λεπτό από εκείνο το βράδυ. Ήταν ένα ζεστό βράδυ Ιουνίου, εγώ είχα μόλις δυό βδομαδούλες  επαναπατρισμού από τα ξένα και την Αγγλία, και στην οθόνη της καφετέριας, αν θυμάσαι, έδειχνε Κροατία-Τουρκία 1-1 (2-2 παράταση, στα πέναλτυ η Τουρκία, αλλά αυτό δεν παίζει καν να το θυμάσαι).

Εκείνο που θυμάμαι πιο έντονα, από τις πολλές βέβαια λεπτομέρειες, ήταν ο τρόπος που με κοίταγες. Ξέρεις κάτι; Ίσως, απ΄ όλα όσα ήδη ήξερα για σένα και όσα έβλεπα ο ίδιος, να ΄ταν εκείνο που να μ΄ έπεισε ότι με ήθελες τόσο πολύ. Πίστεψέ με, φαινόταν! Ομολογώ ότι λίγες φορές με έχουν κοιτάξει έτσι, με τόση πλησμονή και έρωτα μοναδικό.

Οι αριθμοί λένε, ότι την 21η Ιουνίου του 2008 γίναμε ζευγάρι. Και, ότι σήμερα, την 21η Γενάρη του 2009, κλείνουμε μαζί επτά μήνες. Να συνεχίσω τα στατιστικά; Ο αριθμός αυτός των επτά μηνών είναι η αμέσως μεγαλύτερη σχέση που έκανα (η μεγαλύτερη είναι ακόμα αριθμός απλησίαστος – όχι ακατάρριπτος, όμως!!!), και έπεται και συνέχεια, βέβαια.

Το κακό είναι, ότι δε σε έβλεπα πολύ. Σε πήραν οι φίλες σου το καλοκαιράκι, με πήραν οι δικοί μου, χωριστήκαμε αρκετά. Μετά, ήρθε η μαμά πατρίδα για να με ξανατραβήξει μακριά σου. Πιο πολύ, δηλαδή, μακριά βρισκόμαστε, παρά κοντά, τελικά!

Δεν είναι κακό όμως αυτό. Γιατί με γεμίζει με προσμονή. Μου δίνει υπομονή. Και με οπλίζει με επιμονή – όχι μόνο για να δικαιώσω την αντοχή μου, αλλά και για να ξέρω ότι, όταν θα βγω, θα πρέπει να αναπληρώσω όλο τούτο το χαμένο χρόνο με το να σε γνωρίσω, να σε ψάξω, να σε μάθω, να σε κάνω δική μου.

Φοβάμαι… Ότι όταν απολυθώ και φύγει το βάρος τούτο από πάνω μου, ότι ο χρόνος θα μας έχει κάνει κακό. “Μάτια που δε βλέπονται…“, δε λένε;… Δε θέλω να το πιστέψω αυτό. Και ξέρεις γιατί;

Γιατί κάθε φορά που πέφτω να κοιμηθώ, παρέα με τους ψύλλους και τα ροχαλητά των άλλων φαντάρων, εγώ τα μάτια σου σκέφτομαι. Και εκείνο το βλέμμα που είχες εκείνο το τόσο μακρινό βράδυ του Ιουνίου, που εγώ είχα μόλις δυό βδομαδούλες  επαναπατρισμού από τα ξένα και την Αγγλία, και στην οθόνη της καφετέριας έδειχνε Κροατία-Τουρκία 1-1.

Αυτό με κρατά να αντέχω.

Καλή μας επέτειο!!!

21/6/2008 – 21/1/2009

One comment on “Επέτειος

Leave a Reply

