Μ΄ αρέσει-Δε μ΄ αρέσει (23/11/2008)

Ίσως το πιο “φτωχό” Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει αυτού του blog! Αυτό οφείλεται μόνο σε ένα πράγμα: στο ότι ξόδεψα τον χρόνο της άδειάς μου είτε εκτός σπιτιού, σε βόλτες με φίλους, είτε εντός σπιτιού, στα αγαπημένα μου videogames και στο Internet, αλλά όχι στο blog…

Αποτέλεσμα τούτου, ήταν να συγκρατήσω ελάχιστα πράγματα από όσα μου άρεσαν ή δε μου άρεσαν αυτή τη βδομάδα που πέρασε..

Η ουσία είναι ότι θέλω να γράψω λίγα σήμερα, στα Μ΄ αρέσει-Δε μ΄αρέσει. Ελπίζω στο επόμενο Μ΄αρέσει που θα ξαναγράψω, να ΄χω περισσότερη όρεξη.

Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ

Που στον στρατό στάθηκα τυχερός για μια ακόμα φορά, πετυχαίνοντας εξαιρετικά παιδιά, με καλό χαρακτήρα – συνεχίζοντας έτσι μια καλή “παράδοση”, του να συναντάω καλά παιδιά σε τέτοιου είδους “μακρινές υποχρεώσεις” (π.χ. Αγγλία)!!!

ΔΕ Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ

Το λίγο φαϊ που τρώμε στον στρατό, καθώς και η βρόμα και δυσωδία των τουαλετών μας. Κι αν για το πρώτο αντιτάσσω εύκολα έναν αντίλογο (φάε λίγο φαϊ, χάσε πολλά κιλά!), για το δεύτερο δεν έχω δυστυχώς ν΄ αντιτάξω κάτι… Δεν παλεύεται!!!

352 και σήμερα…

2 comments on “Μ΄ αρέσει-Δε μ΄ αρέσει (23/11/2008)

  1. Welcome back, αγαπητέ φαντάρε!!

    Μ’αρέσει: Η -έστω σύντομη- επιστροφή του Μ’αρέσει Δε μ’αρέσει!

    Δε μ’αρέσει: Που έσπασε το ακρόμπαρο στο αυτοκίνητο μου, και τώρα πλέον σχεδόν αχρηστεύτηκε…

  2. Χαιρετίζω και την δική σου επάνοδο εδώ, dorothea!!!
    Ελπίζω στην επόμενή μου άδεια, να ΄χω και περισσότερα να αφηγηθώ!!

Leave a Reply

