Στίχος και σκέψεις…

θα μου μάθεις να οδηγώ

να πηγαίνω με τετάρτη, προς το στρατιωτικό…

λέει ο Φοίβος Δεληβοριάς στο τραγούδι του Φώτης, το οποίο αναφέρεται στον πατέρα του.

Και, κατά σύμπτωση, με πετυχαίνει κι εμένα ακριβώς στην ίδια φάση! Έτοιμος (από αύριο, Τετάρτη), να ξεκινήσω μαθήματα οδήγησης, αλλά και έτοιμος να καταταγώ το Νοέμβριο!!! Και, μόλις ξανάκουσα τον Φώτη, σκέφτηκα τη δική μου κατάσταση.

Αρχίζω μαθήματα οδήγησης, με σκοπό να γίνω κύριος του εαυτού μου.

Και, κατατάσσομαι, για να αποδεσμευτώ από τούτη την υποχρέωση!

Και τα δύο, έχουν τον ίδιο παρονομαστή στο βάθος: την ελευθερία!!! Και τη διευκόλυνσή μου, βέβαια…

Άντε να δούμε! Για ένα τύπο που έχει πιάσει τιμόνι μόνο στα καρτ και το Need for Speed, αλλά και που δεν του αρέσουν τα όπλα, θα είναι πολύυυυυυυυυυ δύσκολες περίοδοι…🙂

2 comments on “Στίχος και σκέψεις…

Leave a Reply

