Καλοκαίρι 2008… Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει!!!

Καλοκαίρι 2008

Τόπος: Νάξος

Διάρκεια: 27 Ιουλίου – 20 Αυγούστου 2008

REPORT ενός ηλιοκαμένου και διακοποχτυπημένου τύπου

Μου άρεσαν, το φετινό καλοκαίρι, οι γρανίτες. Είναι πραγματικά απολαυστικό να πίνεις μια καλοφτιαγμένη γρανίτα… Με φόντο, φυσικά, την ωραία παραλία. Αν και δε μου άρεσε ο τόσος αέρας που φυσούσε στο νησί, εντούτοις δε μπορείς να πεις: ήταν φυσιολογικός καιρός ενός νησιού του Αιγαίου. Ζέστη έκανε τις τελευταίες μέρες της παραμονής μου στο νησί. Είτε με ζέστη, όμως, είτε με κρύο, εμένα μου άρεσε πολύ η παρέα που είχαμε φέτος: με πολλά παιδιά και πάλι, με ωραίες φάσεις, σκηνικά, κλπ! Χωρίς αυτούς, τίποτα δε θα ΄ταν το ίδιο. Κάθε χρόνο, άλλωστε, η πρόσθεση ατακών, φάσεων, κλπ, είναι γεγονός. Το μόνο που δε μου άρεσε, φέτος, ήταν ότι δεν κάναμε αρκετά πράγματα πέραν των συνηθισμένων, με την παρέα. Φαντάζομαι, δηλαδή, ότι αν είχαμε περάσει τόσο καλά κάνοντας τα απλά, πόσο καλά θα περνούσαμε αν κάναμε και τίποτα παραπάνω και διαφορετικό!!! Όπως επίσης δε μου άρεσε το ότι κάποια σταθερά μέλη της παρέας, με πολύχρονη “προσφορά” σε τρέλες, σκηνικά, φάσεις, κλπ, φέτος ή άργησαν πολύ ή δεν ήρθαν καθόλου…😦

Ήταν ένα καλοκαίρι αρκετά αθλητικό. Δε μου άρεσε, βέβαια, το ότι έπαιξα παρά σε ελάχιστους αγώνες μπάλα – για πολλούς λόγους αυτό. Όπως επίσης δε μου άρεσε το ότι τραυματιζόμουν εύκολα, όπως και το ότι κρύωνα εύκολα. Είναι πολύ άσχημο να χτυπάς, π.χ., στη μέση, το καλοκαίρι, και να μη μπορείς να παίξεις! Ή να κρυώνεις – τι να πρωτοκατηγορήσεις, όμως; Τον καιρό, ή την απροσεξία τη δική σου; Τουλάχιστον, μπορώ να πω ότι μου άρεσε πολύ η θάλασσα, φέτος, όπως και το ότι μου άρεσε πολύ που είχα διαρκώς την ψηφιακή μαζί μου και τραβούσα στιγμιότυπα!!! Ήταν η πρώτη φορά που είχα μαζί την κάμερα – έτσι, αυτό το καλοκαίρι θα ΄χει το δικό του κολάζ στιγμών!!!

Όπως και να ΄χει, όμως, το αθλητικό φετινό καλοκαίρι είχε αρκετά καλές στιγμές. Μου άρεσαν εκείνα τα πρωινά, που καθόμουν μπροστά στην τηλεόραση βλέποντας Ολυμπιακούς Αγώνες!!! Έχασα, βέβαια, αρκετές στιγμές του κορυφαίου αθλητικού συναπαντήματος του κόσμου, αλλά, όπως και να ΄χει, δεν ήταν και λίγα όσα είδα! Και εννοείται ότι, ως “γάβρος”, δε μου άρεσε καθόλου η ήττα από την Ανόρθωση, του Ολυμπιακού… Ντροπιαστικό βράδυ για το Θρύλο, αν μη τι άλλο… Και, όπως σε όλους τους Έλληνες, δε μου άρεσε καθόλου η κακή εικόνα της Ελλάδας στους Ολυμπιακούς (όχι μόνο λόγω των λίγων μεταλλίων και των κακών εμφανίσεων, αλλά και λόγω του ντόπινγκ, βλ. Φανή Χαλκιά). Να δίνουμε δικαιώματα στους απανταχού κακεντρεχείς να μας κράζουν; Ας ελπίσουμε, τουλάχιστον, στο Λονδίνο, η Ελλάδα να συμμετάσχει και να διαπρέψει…

Και, βέβαια, ψέματα να πω; Δε μου άρεσε που κανείς από τους μεγάλους διαφεντευτές του κόσμου δεν είπε κουβέντα για όσα λάμβαναν χώρα σε Νότια Οσετία και Γεωργία, κατά τη διάρκεια των πανηγυρικών λόγων των Ολ. Αγώνων! Τη λέξη “εκεχειρία” τη γνωρίζουν; Δεν έπρεπε να την ακολουθήσουν; Και πάλι, οι αφέντες μας δεν έπρεπε να την επιβάλλουν;

Αυτά ήταν τα άσχημα του φετινού καλοκαιριού, μαζί με πολλά άλλα βέβαια. Προτιμώ όμως, επί του παρόντος, να επανέλθω στα καλά. Και δε μπορώ να παραλείψω, ότι μου άρεσαν πολύ οι τουρίστριες που είχε φέτος το νησί. Ψέματα να πω; Ποια είναι τα τρία “s” του ελληνικού καλοκαιριού, είπαμε; Sea, sun, sex! Ε, στα δύο πρώτα διαπρέψαμε..🙂 Συνεχίζοντας, πρέπει να αναφέρω ότι μου άρεσαν πολύ οι εξορμήσεις στη Χώρα του νησιού, για βόλτα, βάφλα, και τσάρκα στην υπέροχη παραλία! Το μελανό σημείο της όλης υπόθεσης, βέβαια, ήταν ότι δε μου άρεσε που έπρεπε να παίρνουμε ταξί για να γυρίσουμε πίσω στο χωριό – οι ταξιτζήδες (όπως και σε όλα τα νησιά, απ΄ όσο έχω τσεκάρει) έχουν μια περίεργη αντίληψη ως προς το κόμιστρο… Είναι, π.χ., η απόσταση 4 χιλιόμετρα; Σε χρεώνουν 8 ευρώ!!! Τραγικό, έτσι; Μέχρι να ΄ρθουν άτομα που να ξέρουν να οδηγούν, δηλαδή, και να μας πηγαίνουν, είτε “πρήζαμε” γονείς, είτε μας ξεπαράδιαζαν οι ταξιτζήδες… Δίπλωμα οδήγησης, και γρήγορα!

Σίγουρα, επίσης, μου άρεσε η συναυλία, στην οποία συμμετείχαν δύο παιδιά από την παρέα μας (στο πλαίσιο του ετήσιου Φεστιβάλ Νάξου)! Εκλεκτά μέλη της παρέας μας, διέπρεψαν και εκεί!!! Και, βέβαια, εννοείται ότι μου άρεσε το κλασικό καλοκαιρινό: οι (καλοκαιρινοί, και συνήθως βραχύβιοι) έρωτες στους οποίους ενεπλάκησαν τα μέλη της παρέας! Είναι “άλλη φάση” τα σκηνικά εκείνα, που κάθεσαι απόμακρα με το ερωτοχτυπημένο μέλος της παρέας και του δίνεις συμβουλές (ή κουράγιο, αναλόγως…!). Από εκείνους τους έρωτες, άλλοι ευοδώθηκαν, άλλοι όχι… Σίγουρα, πάντως, είχαμε σκηνικά να θυμόμαστε!

Πάνω απ΄ όλα, όμως, για να κλείσω και το report του φετινού καλοκαιριού, μου άρεσε που πήγα και φέτος διακοπές! Τι άλλο να πω; Και, αν κάτι πρέπει να πω που δε μ΄ αρέσει, θα πω αυτό: αναμφίβολα, δε μ΄ αρέσει που δε γνωρίζω αν και του χρόνου θα είμαι εκεί! Στα ίδια μέρη, με τους ίδιους ανθρώπους, κάτω απ΄ τον ίδιο ήλιο, μέσα στην ίδια θάλασσα, κάνοντας όλα εκείνα που κάνουν τα καλοκαίρια μας αξέχαστα, και ξεχωριστά…

Οψόμεθα!!!

2 comments on “Καλοκαίρι 2008… Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει!!!

  1. Ωπ! Πολύ καλό το κειμενάκι! Μ’αρέσει δε μ’αρέσει σε κείμενο ροής! Welcome back αγαπημένο κυριακάτικο post!

    Διακοπές 2008 λοιπόν!

    Μ’αρέσει: Η μυστηριακή Νίσυρος, στον τροπικό του ενεργού της Ηφαιστείου…
    Τα μαύρα, κάθετα βράχια της Καλντέρας στη Σαντορίνη, με κρεμασμένα πάνω της τα κατάλευκα σπιτάκια της Οίας.
    Οι παραλίες με τα σμαραγδένια, διάφανα νερά και τη λευκή άμμο στη Δονούσα. Αλλά κυρίως οι γλυκύτατοι, φιλόξενοι, έξω καρδιά άνθρωποι του νησιού.

    Δε μ’αρέσει: Η αφόρητη πολυκοσμία στα στενά της Σαντορίνης, και οι τσουχτερές τιμές που συνάντησα σχεδόν σε κάθε μαγαζί.
    Επίσης το στριμωξίδι στην παραλία Κέδροι στη Δονούσα. Ναι,ίσως να είμαι λίγο ακοινώνητη, αλλά να ανοίγω τη σκηνή μου και να πέφτω στου διπλανού τη σκηνή; Αυτό δεν είναι κατασκήνωση στη φύση, είναι προσομοίωση πολυκατοικίας!!!

    Όσο για Οσετία, Ολυμπιακούς και τα συναφή, δεν έχω λόγια πια. Ειλικρινά.

Leave a Reply

