Εκεί που…

…τελειώνει η λογική, αρχίζει ο στρατός, λένε.

Νοέμβριο μπαίνω φαντάρος – οριστικά!!!

Ας το κάνουμε όσο πιο ευχάριστο γίνεται!

4 comments on “Εκεί που…

  1. Έλα μωρέ, θα πας όπως πήγαν (σχεδόν) όλοι! Χαχα! Μη νομίζεις, από το να ήσουν ασκούμενος δικηγόρος, είναι καλύτερα. Πίστεψέ με!
    Μόνο με το “5000” τι θα κάνεις; Δεν ξέρω. Μάλλον θα το ρίξεις στη “Q-telecom”. Check it!

  2. Ε, ναι, δε θα ΄χω το λατρευτό 5000 μου μαζί.. Τι να γίνει! Μαζί με όλα τα άλλα τα τεράστια έξοδα του στρατού, θα ΄χουμε κι αυτό…
    Γιατί, οι ασκούμενοι δικηγόροι καθαρίζουν και πατάτες, μαζί με όλα τ΄ άλλα;🙂

  3. χεχε… υπομονή, εμπειρία είναι κι αυτή όπως όλες οι άλλες… το έκαναν όλοι! Be patient!

  4. @ dorothea: Ο Γούντυ Άλλεν, ξέρεις τι είχε πει, ε;
    “Όλοι λένε ότι μπορώ να επιτύχω την αθανασία με το έργο μου. Εγώ θέλω να την πετύχω, αλλά χωρίς να πεθάνω κιόλας. Γίνεται;”…🙂
    Κάπως έτσι αντιλαμβάνομαι κι εγώ το στρατό: γίνεται να γίνει η θητεία μου χωρίς εμένα;😀

Leave a Reply

