Η hatelist μου!!!

Υπάρχουν φορές που σηκώνεσαι από το κρεβάτι και έχεις κάκιστη διάθεση. Όλα σου φταίνε. Τίποτα δε σε ικανοποιεί. Κάτι έχει συμβεί, και η διάθεσή σου έχει πέσει πιο κάτω και από το πάτωμα. Μια τέτοια μέρα ήταν για μένα κάποια από αυτές που πέρασαν, και, κάτω από την πίεση της κακοθυμίας, ίσως και για να την ξορκίσω, έγραψα την… hatelist μου! Κάποια, δηλαδή, πράγματα που απεχθάνομαι, που δε μ΄ αρέσουν καθόλου!

Το αποτέλεσμα, βέβαια, ήταν άκρως καταπραϋντικό. Ναι, το γράψιμο τελικά βοηθάει… Μετά την κατάρτιση τούτης της hatelist, δε μισούσα πια όλο τον κόσμο. Άλλωστε, σκέφτηκα, είναι δυνατόν να πιστεύω πραγματικά ότι γνωρίζω 6 δισ. ανθρώπους;…

Λοιπόν, δε μ΄ αρέσει/ουν:

1. Τα κατοικίδια. Είχα παλιά, αλλά τελικά δεν ήταν και τόσο καλή εμπειρία.

2. Να σταυρώνω τα πόδια μου!

3. Τα μαυρομάτικα φασόλια.

3. Τα γεμάτα λεωφορεία, ιδίως το καλοκαίρι με τη ζέστη και το στρίμωγμα…

4. Να μου επιβάλλουν να κάνω κάτι (ακόμα κι αν πρόκειται για το καλό μου, π.χ., ο οδοντίατρος).

5. Και, μια που αναφέραμε τον οδοντίατρο, να πω ότι δε μ΄ αρέσει το εξής: το ότι η μέρα που πρέπει να πάω στον οδοντίατρο είναι πάντα η μόνη μέρα του χρόνου που ΄ρχεται πιο γρήγορα από τις υπόλοιπες! Ή, τουλάχιστον, έτσι μου φαίνεται εμένα…

6. Να μην προχωρούν τα έργα υποδομών στη χώρα (π.χ. Μετρό).

7. Να νιώθω ότι δεν με εμπιστεύονται.

8. Να τρώω γκολ κάτω απ΄ τα πόδια, όταν παίζω τέρμα. Βάλ΄ το μου στην άλλη γωνία, ρίχ΄ το μου στο “γάμα”, όχι κάτω απ΄ τα πόδια…

9. Να ακούω άθλιες περιγραφές αγώνων ποδοσφαίρου. Για μένα, η μπάλα είναι κάτι ωραίο. Και απεχθάνομαι περιγραφές που σε κάνουν να βάζεις την τηλεόραση στο mute…

10. Το trash και το κιτς.

11. Οι κινήσεις υποκρισίας. π.χ., στην Αγγλία, είχα δει μια αφίσα με ένα σκυλάκι δεμένο, και από κάτω να λέει: “Σε διάφορες χώρες της Ασίας τρώνε τα σκυλιά! Να σταματήσουμε αυτή τη βαρβαρότητα“, κλπ. Κι είπα μέσα μου, “για τα σκυλιά νοιάζεστε πιο πολύ απ΄ όσο νοιάζεστε γι΄ αυτά που κάνετε σε Ιράκ και Αφγανιστάν“… Αλλά και όλες οι κινήσεις τέτοιου τύπου (π.χ., τα gala φιλανθρωπίας για τα παιδάκια που πεινάνε, που γίνονται ανάμεσα σε γιγάντιους μπουφέδες)…

12. Τα manga, δηλαδή τα γιαπωνέζικα κόμικς και καρτούν.

13. Να μου λένε όλοι “καλά, δεν έβλεπες Κάντυ Κάντυ;“.. ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑ! Δεν ξέρω καν πώς μοιάζει η Κάντυ Κάντυ! Τόσο τρομερό είναι;

14. Τα θορυβώδη μέρη διασκέδασης (π.χ. clubs). Δε μπορώ να νιώθω κάθε κύτταρο του (μικρού, ούτως ή άλλως) εγκεφάλου μου να θρυμματίζεται κάτω από τόννους ντεσιμπέλ… Καμιά φορά, πάω, δε λέω όχι, αλλά δε μ΄ αρέσει τόσο.

15. Να διαβάζουν οι άλλοι το “ΕΘΝΟΣΠΟΡ” πριν το διαβάσω εγώ, κάθε Δευτέρα.

16. Να έρχομαι σπίτι, μετά από εργασία, σχολή, κλπ, και να βρίσκω φαγητό που δε μου αρέσει! Δεν είμαι κανένας δύσκολος, αλλά όχι μετά από μια κουραστική μέρα, να ΄χω να αντιμετωπίσω και ένα ιμάμ μπαϊλντί…

17. Όταν περπατάω, ο μπροστινός μου να μην προχωράει γρήγορα, να κλείνει το δρόμο, να χαζεύει, κλπ. Νομίζω ότι κάποιοι ξεχνάνε, λίγο πολύ, ότι βρίσκονται μαζί με άλλους στο δρόμο… Ακόμα και αν δεν έχω βιασύνες, γενικώς αυτό με εκνευρίζει…

18. Το ότι, όταν δεν περιμένω το λεωφορείο, πάντα έρχεται στην ώρα του – όταν το περιμένω, πάντα αργεί… Τα ΄χε πει ο Μέρφυ…

19. Στη μπάλα, είτε παίζω με τους φίλους μου είτε παρακολουθώ το «κανονικό» ποδόσφαιρο, να βλέπω παίχτες που δεν προσπαθούν.

20. Να έχω μπροστά μου, όταν δεν τα χρειάζομαι, πάρα πολλά πράγματα – και, μόλις τα χρειαστώ, κατά κάποιο περίεργο λόγο, εξαφανίζονται!!!

21. Οι ακρίδες.

22. Οι πολιτικές συζητήσεις.

23. Που είμαι τόσο υπερβολικά τακτικός, που χάνομαι – και δε θυμάμαι, που έβαλα τι, σε ποιο φάκελο, κλπ, και ψάχνομαι, παρ΄ όλο που γνωρίζω ότι όλα είναι… τακτοποιημένα!!!

24. Να με αδικούν.

25. Τα ψώνια, ή, αν προτιμάτε, το shopping therapy… Δε βρίσκω κανένα νόημα σ΄ αυτό. Από τις πιο βαρετές, κουραστικές, και, κυρίως, αχρείαστες δραστηριότητες! Ιδίως όταν βλέπω άτομα, π.χ., να αγοράζουν το «νέο σχέδιο για το χειμώνα», όταν έχουν αγοράσει και όλα τα προηγούμενα… Μα, δεν είναι ανόητο; Μόνο εγώ σκέφτομαι έτσι;…

26. Τα τραγούδια εκείνα, στα οποία ακούς μόνο ουρλιαχτά και θόρυβο.

27. Να δανείζω περιοδικά σε άλλους και να μου τα επιστρέφουν κατεστραμμένα, ή να μη μου τα επιστρέφουν καθόλου – μου ΄χουν συμβεί και τα δύο…

28. Η ιδέα ότι πρέπει να «μοιράζεσαι στιγμές» με άλλους… Εκτός κι αν μπορείς να εξασφαλίσεις ότι αυτή η παρέα είναι ακριβώς εκείνη που θέλεις, που ταιριάζεις, κλπ, οπότε δε θα υπάρχουν και προστριβές.

29. Τα ακριβά μέρη.

30. Οι συναυλίες…

31. Να βλέπω τηλεόραση – βλέπω τόσο όσο χρειάζεται, όχι περισσότερο, ούτε λιγότερο…

32. Κάπου προηγουμένως είπαμε και κάτι για τραγούδια – συμπληρώνω, ότι επίσης δε μου αρέσουν τραγούδια τα οποία υποτιμούν τη νοημοσύνη μου με τους γελοίους στίχους και το νόημά τους.

33. Να απαξιώνουν, διάφοροι, τραγουδιστές και τραγούδια, επειδή, λέει, «δεν τους παίζει το ραδιόφωνο» (ή, «είναι άγνωστοι στο ευρύ κοινό»)…

34. Οι υστερικές γκόμενες.

35. Οι άνθρωποι που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα – εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε…

36. Οι ηλίθιοι – αυτή η πανίσχυρη, παντοδύναμη φυλή, η επιρροή της οποίας στα ανθρώπινα δρώμενα υπήρξε πάντα καθοριστική και εξουσιαστική.

37. Οι μελιτζάνες.

38. Η διαπίστωση, κάθε ευκαιρίας δοθείσης, ότι τούτος ο κόσμος είναι φτιαγμένος για κοντούς, λεπτούς και δεξιόχειρες, και όχι για ψηλούς, εύσωμους και αριστερόχειρες, σαν εμένα…

39. Ο ήχος της ηλεκτρικής μας σκούπας…

40. Τα μαθηματικά – ή, τουλάχιστον, ό,τι μας μάθαιναν στο σχολείο και έμοιαζε με μαθηματικά. Τα πραγματικά μαθηματικά είναι σπουδαία, δεν τίθεται θέμα επ΄ αυτού…

Υ.Γ.: Το όλο concept της δημιουργίας μιας hatelist είναι δάνειο από το blog του Stranger, ο οποίος, καιρό πριν, είχε επίσης δημιουργήσει μια δική του hatelist. Και, σαφώς, ο Stranger θα το πήρε από κάποιον άλλο, κ.ο.κ.! Καλή ιδέα, πάντως, αυτή! Ίσως κάποια στιγμή, όταν η μονίμως μουρτζούφλικη διάθεσή μου με εγκαταλείψει για λίγο (ναι, συμβαίνει κι αυτό), δημιουργήσω και την lovelist μου…

One comment on “Η hatelist μου!!!

  1. τι έχει ρε φίλε το ιμάμ μπαϊλτνί??!!!! μια χαρά φαγητό είναι!!!

Leave a Reply

