Stokegeo: Η επιστροφή!!!

Έτσι θα μπορούσε να τιτλοφορείται το νέο ελληνικό block-buster: “Stokegeo: Η επιστροφή“! Διότι, από χθες το βράδυ, επέστρεψα… Γενικώς! Σε πολλά πράγματα!!!

Το φιλμ θα άνοιγε με ένα τραγούδι της Βανδή, εκείνο που άκουσα, όταν βγήκα έξω απ΄ το αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος”: ότι πιο μελωδικό έχω ακούσει!!! Μετά από 6-7 μήνες στα ξένα, ακούγοντας επιτέλους ελληνική μουσική, γέμισαν τα αυτιά μου θεσπέσιες και ουράνιες μελωδίες.. Παρεμπιπτόντως, σιχαίνομαι Βανδή, Γαρμπή, Βίσση, κλπ! Έτσι, για να φανταστείτε πόσο πολύ μου άρεσε που επέστρεψα στη χώρα μου…

Κατόπιν, η ταινία θα συνέχιζε με ένα πολύ καλό flash-back, που θα περιείχε όλα όσα συνέβησαν πριν φτάσω και βγω έξω απ΄ το αεροδρόμιό μας. Και θα είχε πολλά να πει τούτο το flash-back…

Ξεκίνημα στις 10.30 το πρωί, παράδοση κλειδιών στη γραμματεία του κάμπους, παράδοση των πραγμάτων που περίσσεψαν στους λοιπούς συγκατοίκους (πάγια τακτική όσων φεύγουν..), και.. τρέξιμο. Περπάτημα! Δρόμος! Πάνω από 8 ώρες ταξίδι, με τραίνο, ξανά αλλαγή στο μετρό, εκ νέου αλλαγή με νέο τραίνο, ώσπου να φτάσουμε στο γραφικό λονδρέζικο αεροδρόμιο. Λόγω της συνήθους τακτικής μου να φεύγω πάντοτε νωρίτερα, λόγω άγχους, έφτασα στο αεροδρόμιο περίπου 4 ώρες πριν πετάξω. Κλασικά πράματα!

Και, βέβαια, όλα αυτά, με 2 βαλίτσες και κάμποσες άλλες τσάντες στα χέρια. Βαρύ φορτίο.

Έπειτα, η κάμερα θα εστίαζε σε όσα έκανα στο αεροδρόμιο, για 4 ώρες… Ασφαλώς, πόσα πράματα μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος στο ίδιο αεροδρόμιο, για 4 ώρες; Αν είναι άτομο που γυρίζει γύρω γύρω και ψάχνεται, αρκετά. Προσπάθησα κι εγώ να σκοτώσω την ώρα μου, λοιπόν (κατά τη διάρκεια της προσπάθειας, ήπια ένα σούπερ κοκτέιλ σοκολάτας, μελιού και γάλακτος!).

Αργότερα, περάσαμε στο check-in, και ανακάλυψα ότι ένα από τα καφέ έδειχνε το Πορτογαλία-Τσεχία! Ώπα, εδώ είμαστε… Δεν υπάρχει καλύτερο πράμα απ΄ το να βλέπεις μπάλα με άλλους τριγύρω, και να παίζουν και εθνικές ομάδες. Και, επίσης, δεν υπάρχει καλύτερο πράμα απ΄ το να είναι Πορτογάλοι, αυτοί, να τους πιάνεις συζήτηση, και να τους υπενθυμίζεις τι σημαίνει η λέξη “Χαριστέας”…🙂

Με τα πολλά, η ώρα πέρασε, και πετάξαμε, επιτέλους. Εννοείται ότι απόλαυσα για μια ακόμα φορά το εκπληκτικά απαίσιο φαϊ που δίνουν στα αεροπλάνα (είναι μια από τις μεγάλες αγάπες μου, τι να κάνω;..), ενώ απόλαυσα και την μοναδική ιδέα που είχαν να βάλουν μια ταινία για να δούμε, με.. υπότιτλους! Όλε!!! Πολύ καλή ταινία το Juno, που είδα.. Πέρασ΄ ωραία η ώρα.

Κι όταν άρχισαν να φαίνονται τα φώτα της Αθήνας, από ψηλά, βεβαιώθηκα: εδώ είμαστε! Τέλος! Γύρισα… Είμαι σπίτι. Ξεφόρτωμα, άρπαγμα των βαλιτσών, τρέξιμο στο λεωφορείο, μετά ταξί, και κατόπιν, σπίτι μας! Η ταινία θα έκλεινε με εμένα να κοιμάμαι για πρώτη φορά στο δωμάτιό μου, ξέροντας ότι δεν πρόκειται να τ΄ αφήσω ξανά, για να φύγω έξω!!!

Γι΄ αυτό και ο τίτλος του φιλμ είναι, η επιστροφή. Γιατί επέστρεψα: σε χώρα, φίλους, οικογένεια, σπίτι, blog… Είναι κι αυτό, πού το πας αυτό; Είχα αφήσει έρμο το blog! Ώρα να το φροντίσουμε κι αυτό…

Και, το επιμύθιο;

Μα να πατάς πάλι το χώμα της χώρας σου, και να ακούς Βανδή, διάολε;…

3 comments on “Stokegeo: Η επιστροφή!!!

  1. Θα το έχεις το νέο Δε μ΄αρέσει σου, Strangey..
    Αχ, Jo, δε φαντάζεσαι τι πέρασα: μα, Βανδή; Χαχα!🙂

Leave a Reply

