Ερωτήματα…

Κάποτε, με τους φίλους μου, αναρωτιόμασταν “μα, πού πήγαν οι φτωχοί;“… Έχοντας βρεθεί μπροστά σε διαλόγους του τύπου “Πήρα αυτό το τσαντάκι 15 λίρες την προηγούμενη βδομάδα απ΄ το Λονδίνο – Α, ναι; Εγώ που πήγα το σ/κ Λονδίνο είχε μόνο 8 λίρες” (σ.σ. ο παραπάνω διάλογος είναι απολύτως αληθινός), πιστεύω το ερώτημα που διατυπώθηκε ήταν εύλογο! Για να μην αναφέρω τις καραβιές θαμώνων των ακριβών κέντρων, π.χ., ενώ αργότερα βλέπεις τους ίδιους ανθρώπους να διαμαρτύρονται για την ακρίβεια, ότι δεν έχουν να φάνε, κλπ (ενώ άνετα αφήνουν ως και 200 ή 300 ευρώ σε ένα βράδυ στα κέντρα). Αναρωτιέσαι, ρε παιδί μου, πού πήγαν οι φτωχοί;

Το ίδιο ερώτημα εγώ το μετέτρεψα, ολίγον… Πού πήγαν οι singles; Όπου και να κοιτάξω, όλοι τους είναι “committed”, “in a relationship”, ή ακόμα και “married” (σ.σ. έχει τρομερή πλάκα να βλέπεις στα διάφορα sites “κοινωνικής δικτύωσης”, τύπου Facebook, παιδάκια ηλικίας 14 και 15 ετών, να λένε ότι είναι married..)!!! Μα πού πήγαν οι singles, ρε παιδιά;

Μόνος μου είμαι;

3 comments on “Ερωτήματα…

  1. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
    Όοοοοοχι ρε φίιιιιιιιιιιιιιλε!!!
    I am single… single… single… Μωρέ, ας είχα εγώ μια σαν τη Μαρία Σολωμού, με τη μαλλούρα να ανεμίζει, και θα σου ΄λεγα…

  2. Εγώ πάντως παντού γύρω μου βλέπω και φτωχούς ΚΑΙ singles- ενίοτε σε συνδυασμό. Δεν ξέρω, ίσως είναι κρυμμένοι!

Leave a Reply

