Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει (20/4/2008)

Μετρώ τις μέρες, μετρώ τις ώρες, μετρώ τα… Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει!! Αισίως, το προτελευταίο Μ΄ αρέσει του Απρίλη! Πάει κι αυτός ο μήνας… One down, one to go, για να γυρίσω… Μέχρι τότε, όμως, ας δούμε τι άρεσε και τι όχι, τη βδομάδα που πέρασε.

Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ

1. Που, την Τετάρτη, πρώτη ημέρα του νέου έτους για τους κατοίκους της Βιρμανίας, ένα απ΄ τα παιδιά της εστίας, Βιρμανός ο ίδιος, με… έβρεξε με νερό, καταπώς προστάζει το έθιμό τους!!!

2. Η σοκολάτα Yorkie. Κρεμώδης, πλούσια σοκολάτα, με σταφίδες και κομμάτια μπισκότου (υπάρχει και η plain version). Πάνω απ΄ όλα, όμως, είναι το mottο αυτής της σοκολάτας που είναι όλα τα λεφτά: “it’s not for girls“!!!

3. Που έφτασα, με τη δημοσίευση του post Απόφαση της στιγμής, τα 150 posts στο blog μου!

4. Οι ολάνθιστες αμυγδαλιές που έχει το προαύλιο των κτιρίων του Πανεπιστημίου μας! Τι ωραίες!!!

5. Το Μάντσεστερ. Απείρως καλύτερο του Λίβερπουλ, δεν το συζητάω, δεν το συζητάω!!!

6. Που υπάρχουν ορισμένοι άνθρωποι, που μου υπενθυμίζουν πόσο δίκιο έχω που μισώ το shopping.

7. Να βλέπω τα κλιπάκια από κάθε νέα εκπομπή του Λαζόπουλου, στο YouTube. Stranger, πάρ΄ το είδηση: ο “Λαζό” είναι ο καλύτερος!!!

8. Που τα γηπεδάκια 5χ5 του campus αναβαθμίστηκαν, και έχουν τώρα τέλειο πλαστικό χορτάρι. Όχι ότι θα παίξω ποτέ, απλώς… μ΄ άρεσε!!!

9. Που ήρθαν ο αδερφός μου και ο ξάδερφός μου και με επισκέφθηκαν εδώ. Θέλει και ρώτημα;

10. Που, απόψε, ο Θρύλος στέφεται Πρωταθλητής, για άλλη μια σεζόν. Κι άσε τους άλλους να ελπίζουν στα CΑS…

ΔΕ Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ

1. Που ο αδερφός και ο ξάδερφός μου δεν έφεραν μαζί τους την ψηφιακή!!! Πάει και η τελευταία ελπίδα μου να φωτογραφίσω αγαπημένα μέρη του Stoke ή ότι άλλο κάνω ή επισκεφτώ…😦

2. Να με παίρνουν τηλέφωνο, για κάποιο λόγο να μην το σηκώνω, να βλέπω την κλήση, αλλά να μη μου στέλνουν ένα μήνυμα, να μου πουν τι θέλουν. Αφού δε με βρήκες, ρε φίλε, στείλε ένα sms, και πες μου, “δε σε βρήκα, σε ήθελα τούτο κι εκείνο”. Τι τα ΄χουμε τα sms; Πρέπει να κάθομαι να σε ψάχνω εγώ μετά;

3. Η μιρμιριά. Ιδίως αν σ΄ έχουν (καλο)μάθει.

4. Το ότι γυρίσαμε όλα τα σούπερ αθλητικά μαγαζιά του Μάντσεστερ, για να βρούμε κασκόλ της Γιουνάιτεντ, και το βρήκαμε τελικά στο… τελευταίο περίπτερο (και αυθεντικό κασκόλ, μάλιστα)!!!

5. Η απρόκλητη ειρωνεία (σε βάρος μου).

6. Που αρρώστησα (έστω κι αν μου πέρασε γρήγορα)…

7. Η έλλειψη ερωτικού στόχου. Το χειρότερο απ΄ όλα, κύριοι. Ακόμα κι αν δεν έχεις σύντροφο, είναι χειρότερο να μην έχεις στόχο…

8. Που τα καλά μου παπούτσια γέμισαν λάσπη τόσο πολύ, που είναι αδύνατον να τα καθαρίσω. Έμεινα χωρίς (αυτά τα) παπούτσια!!! Αυτά παθαίνει κανείς, όταν πηγαίνει να φιλμάρει σε γήπεδο ομάδας ράγκμπι… 7ης κατηγορίας!!! Πάλι καλά που ΄χα φέρει και ένα δεύτερο ζευγάρι μαζί…

9. Το όχι και τόσο καλό φαγητό της 2ης λέσχης του Παν/μίου, όσο είμαι εδώ. Εκεί που ήταν το καμάρι των γαστριμαργικών μας επιλογών, ξαφνικά, τι άλλαξε;

10. Που θα κάνω για πρώτη φορά στη ζωή μου Πάσχα μακριά από πατρίδα, φίλους, οικογένεια… Στην ξενιτιά βραδιάζει πιο νωρίς (έχει όμως και καλύτερο φαγητό τη Μεγάλη Βδομάδα – φάτε χόρτα εσείς!)…

3 comments on “Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει (20/4/2008)

  1. Μ2. Τι θα γίνει με αυτή τη σοκολάτα που περιμένω;
    ΔΜ2. ούτε κι εγώ στέλνω μήνυμα, εκτός αν είναι κάτι super sos! μην αγχώνεσαι. άμα σε θέλουν τόοοσο, θα σε ξαναπάρουν!

    Μ’αρέσει: το πάρτυ-έκπληξη που ετοιμάζουμε για απόψε, και που, αν πετύχει, θα είναι από τις πιο έξυπνες πλάκες που έχουμε κάνει ποτέ!

    Δε μ’αρέσει: Η ρουτίνα που ακολουθώ αυτές τις μέρες στη δουλειά. Τα ίδια και τα ίδια, κάθε μέρα, όλη μέρα. Τι ανέλαβα αυτό το project? Ανάθεμα!

  2. Μ’αρέσει: Που στο στρατόπεδο έχει τραπεζάκι πινγκ πονγκ, κι έτσι θα έχω την ευκαιρία να ξαναθυμηθώ ένα πολύ ωραίο σπορ!

    Δε μ’αρέσει: Που κάθε μέρα θα έχω σκοπιά, επειδή είμαστε πολύ λίγα άτομα μέσα στο στρατόπεδο…

  3. Όσο πολύ μ΄ άρεσαν τα “Μ΄ αρέσει” σας, άλλο τόσο λυπήθηκα με τα “Δε μ΄ αρέσει” σας… Κρίμα!!!😦
    Ένα σας εύχομαι, keep on!!!

Leave a Reply

