Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει (13/4/2008)

Έτοιμοι, λοιπόν, για ένα ακόμα Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει – το πρώτο μετά την επιστροφή μου στην Αλβιώνα. Για να δούμε λοιπόν, τι θα ανυψώσουμε και τι θα καταδικάσουμε την παρούσα Κυριακή!

Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ

1. Που, σήμερα Κυριακή, έρχονται ο αδερφός μου και ο ξάδερφός μου για να με επισκεφτούν!!! Για τέσσερις μέρες, πιστεύω θα περάσουμε καλά…

2. Που, στη δουλειά όπου βρισκόμουν πριν φύγω για Αγγλία, εμμέσως πλην σαφώς, μου προτάθηκε να ξαναπάω, μετά τη λήξη του μεταπτυχιακού μου, και να δουλέψω μόνιμα εκεί!

3. Που τα projects που πρέπει να ετοιμάσω για την εξεταστική, απ΄ ότι φαίνεται, κάθε άλλο παρά δύσκολα θα ετοιμαστούν!!! ΥΕΑΗ!😀

4. Ξανά και ξανά, το φαϊ που προσφέρουν τα αεροπλάνα της British Airways (αυτή τη φορά, ξαναδοκίμασα το πρωινό τους)!

5. Που όλα, ακόμα, εδώ, είναι ήσυχα. Χωρίς πολλή πολλή φασαρία.

6. Που ο κόσμος του ΠΑΟ δείχνει ότι θέλει να πάρει την κατάσταση στα χέρια του, και να διαμαρτυρηθεί. Δεν είχα ξαναδεί ποτέ κάτι παρόμοιο από τους “πράσινους” φιλάθλους, και το συλλαλητήριο που έκαναν εναντίον της διοίκησης της ομάδας τους ήταν για μένα μια έκπληξη.

7. Οι δύο βόλτες που έκανα στην Αθήνα, λίγο πριν φύγω ξανά για Αγγλία. Δε συγκρίνεται η Αθήνα, όταν την περπατάς με καλό καιρό…

8. Το υπερκατάστημα Public, που ΄χει ανοίξει απέναντι απ΄ το Σύνταγμα. Υπόσχομαι να το εξερευνήσω πιο εμπεριστατωμένα, άλλη φορά.

9. Που η ένδυση των κοριτσιών όλο και… εξαφανίζεται, όσο πλησιάζει το καλοκαίρι!!! Έτσι! Έτσι! Αυτά είναι!!!

10. Το κλίμα των φοιτητικών εκλογών – πάντα και παντού!

ΔΕ Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ

1. Να παίρνει κάποιος το λεωφορείο, μόνο και μόνο για να κατέβει 2-3 στάσεις παρακάτω! Ιδίως όταν αυτές οι στάσεις, με τα πόδια, είναι το πολύ 10 λεπτά απόσταση! Λίγο περπάτημα δε βλάπτει…

2. Η πινακίδα της πυροσβεστικής φωλιάς, η οποία είναι τοποθετημένη ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ στον ηλεκτρονικό πίνακα που δείχνει σε πόση ώρα έρχεται ο επόμενος συρμός, στο σταθμό Ομόνοια του Μετρό – εμποδίζοντάς σε, φυσικά, να δεις σε πόση ώρα έρχεται το επόμενο τραίνο!!!

3. Το απρόσεκτο βάδισμα ορισμένων, οι οποίοι, είτε “στη λένε” όταν συγκρούεστε, με δική τους υπαιτιότητα φυσικά, αφού βαδίζουν χαμένοι στην κοσμάρα τους, είτε τους αποφεύγεις την τελευταία στιγμή με “μανούβρα” επιδέξιου πιλότου!

4. Να μην τρώει κανείς όλο το φαγητό του, και να το αφήνει ή να το πετάει!!! Με εκνευρίζει! Δώστε το σε μένα, εν ανάγκη, ρε παιδιά!!!😀

5. Που ταξίδεψα με ορισμένα “σκασμένα”, στο αεροπλάνο.. Γλώσσα δεν έβαλαν μέσα τους! Στιγμή δεν κάθησαν κάτω! Αεικίνητα, πραγματικά! Με εκνεύρισαν, από ένα σημείο και μετά… Και οι καθηγητές τους, χαμπάρι..

6. Να γυρνάνε οι φίλοι μου εδώ, στην εστία, τα ξημερώματα, από την νυχτερινή τους έξοδο, και να φωνάζουν και να ουρλιάζουνε!!! Κάτσε ρε μεγάλε…

7. Που πρέπει, πια, να πληρώνω (και) το φαγητό μου, εδώ στην λέσχη, καθώς αποφάσισα να μην ανανεώσω την κάρτα σίτισης..

8. Ο αποκλεισμός του Ολυμπιακού από το φάιναλ φορ, με το “βαρύ” 81-56, μάλιστα, από την ΤΣΣΚΑ! Κρίμα…

9. Να μου στέλνει η διεύθυνση του campus γράμματα, του στυλ “Είναι απαράδεκτη η κατάσταση του νεροχύτη σας, κ. ΧΧΧ, καθώς έχετε αφήσει άπλυτα τα πιάτα σας και βρόμικο το νεροχύτη σας. Σας δίνουμε 48-ωρη προειδοποίηση να αλλάξετε αυτή την κατάσταση – στις 7 Απριλίου θα σας ξαναελέγξουμε“… Εεεε, κύριοι, το ότι τόσες μέρες δεν ήμουν καν εδώ, δε σας λέει κάτι, έτσι; Ανόητοι!!!

10. Που, για άλλη μια φορά, εμπιστεύτηκα το άγχος μου και όχι τη λογική μου, και ήρθα νωρίτερα στην Αγγλία, ενώ, ουσιαστικά, δεν έχω τίποτα να κάνω, τα projects μου είναι ή εύκολα ή τελειωμένα, και, εν ολίγοις, θα μπορούσα να ΄χα ξοδέψει λίγες μέρες παραπάνω στην πόλη μου, αντί να τρέχω τόσο νωρίς εδώ. Αλλά, είπαμε, γεννήθηκα αγχωμένος…

4 comments on “Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει (13/4/2008)

  1. Πωωωωω όλα καλά κ όλα ωραία στο τέλος τι πετάς τη φράση κλειδί?? “γεννήθηκα αγχωμένος…” πωωωω καλά κρασά😛

  2. Αυτά ονομάζονται “συγγραφικές εμμονές”, JoaN!!! Χεχε!🙂
    Αφού αλήθεια είναι, μωρέ…😦 Τι να κάνω;

  3. Σήμερα δεν μου φάνηκαν τόσο άσχημα τα Δε μ’ αρέσει σου!

    Μ’αρέσει: Τα λουλουδάτα φουστανάκια

    Δε μ’ αρέσει: Αυτός ο κίτρινος, αρρωστιάρικος καιρός

  4. Ε, ήταν “Δε μ΄ αρέσει” αισιόδοξου τύπου!!! Χοχο!🙂

    Ο καιρός όντως είναι άσχημος.😦

Leave a Reply

