Λίγο πριν την επιστροφή…

… στο μέρος όπου λογίζω ως “δεύτερο σπίτι” μου (το Stoke), και είχα σκοπό να γράψω και χθες κείμενο. Αλλά το άφησα. Όχι διότι δεν είχα τι να πω – αλλά επειδή ήταν πολλά όσα είχα να πω!!! Τελικώς, το άφησα για σήμερα.

Αύριο πετάω για Αγγλία, πάλι. Επιστρέφω στη γη της Γηραιάς Αλβιώνος. Και, βέβαια, μονοπωλεί τη σκέψη μου αυτή η επιστροφή. Όχι μόνο λόγω του απίστευτου κρύου (σ.σ. 15 πόντους χιόνι στο Heathrow, λένε!), αλλά και λόγω όλων εκείνων που μου μένουν ακόμα να ζήσω και να κάνω στον τόπο αυτό. Και είναι πολύ σημαντικά. Από projects και εξετάσεις, μέχρι να… δω ένα αγώνα της Stoke City (!), όλα αυτά τα σκέπτομαι και, ως συνήθως, αγχώνομαι. Και πάλι απ΄ την αρχή. Αδιόρθωτος!

Χθες ήθελα να γράψω για την τρομερή εμπειρία του να σε στήνουν επί 2 ώρες. Έχω πάθει και χειρότερα, βέβαια. Το κακό με την υπόθεση που ήθελα να αναφέρω είναι ότι γνωρίζω πώς τα άτομα αυτά στήνουν, οπότε ίσως έπρεπε να αποφύγω μια έξοδο μαζί τους! Δεν το ΄κανα, όμως, και υποχρεώθηκα να περιμένω πολλή ώρα, σπίτι μου!!! Τελικά, μετά από τόσα χρόνια που βγαίνω με τα άτομα τα συγκεκριμένα (και πάντα αργούν), έχω καταλάβει ότι δεν το κάνουν επίτηδες. Απλώς είναι στο νου τους το πρόβλημα. Χαζολογούν. Χαζεύουν. Δεν κοιτάνε το ρολόι. Πάνε με τους δικούς τους χρόνους και ρυθμούς. Αυτό όμως οι άλλοι δεν είναι υποχρεωμένοι να τ΄ ανέχονται. Από την άλλη, αν κάνεις παρατήρηση, γίνεσαι και κακός. Να δω για πόσο ακόμα θα κρατιέμαι με τέτοιες συμπεριφορές.

Συν τοις άλλοις, δε θα μπορούσα να μην αναφερθώ στις δύο τελευταίες βόλτες μου στο κέντρο της Αθήνας, προτού φύγω για Αγγλία! Δε θα τις ανέβαλλα αυτές τις βόλτες για τίποτα (ε, εντάξει, αν έπαιζε ο Ολυμπιακός εκείνη την ώρα, μπορεί και να τις ανέβαλλα..)! :$ Έχει μια μαγεία τελικά τούτη η πόλη. Έκανε και ωραίο καιρό, παρά τη ζέστη όμως άντεξα. Επισκέφτηκα τα αγαπημένα μέρη μου (τη σχολή μου, το σουβλατζίδικο που τρώγαμε στη σχολή, την καφετέρια που συχνάζαμε στα φοιτητικά μας χρόνια).. Και ξαναθυμήθηκα έντονα!!! Μέσα στη σχολή, ένας γνωστός μου, όταν πήγα, με ρώτησε: “Ακόμα να ρίξεις μαύρη πέτρα πίσω σου;“. Δε νομίζω ότι θα ρίξω ποτέ.. Λατρεύω τη σχολή μου!

Και, βέβαια, έβγαλα μπόλικες φωτό με την ψηφιακή! Ίσως τις δείξω και στους Άγγλους φίλους μου, έτσι, να πάρουν λίγο γεύση από Ελλάδα (να ΄φερνα και τη ζέστη μαζί, καλά θα ΄ταν, μπας και ζεσταθεί λίγο το κοκκαλάκι αυτών των δύστυχων!). Μια φίλη μου μού είπε ότι, με τον ερχομό μου εδώ, έφερα και τον καιρό της Αγγλίας μαζί: βροχές, αέρα, κρύο! Λέτε να ΄μαι τόσο “μαγικός”; Ιδέα δεν έχω.

Το μόνο για το οποίο λυπάμαι, είναι που θα χάσω τις αυριανές φοιτητικές εκλογές. Το κλίμα των φοιτητικών εκλογών είναι το κλίμα, μιλάμε!!! Κάθε χρόνο πήγαινα, είτε για να ψηφίσω, είτε απλώς για να δω, να μιλήσω, να συζητήσω, να χαβαλεδιάσω. Δεν καταλαβαίνω, στ΄ αλήθεια, όλους εκείνους που απαξιώνουν τις εκλογές τις φοιτητικές! Πολιτικά, απαξίωσέ τες – σαν event, όχι! Το ξέρω ότι ακούγομαι, ίσως, σαν τρέντουλας τώρα, αλλά μ΄ αρέσουν πολύ. Έχεις τόσα να δεις και να ακούσεις. Να παρατηρήσεις, να χλευάσεις ή/και να θαυμάσεις! Πάντως, έχω τους “ανταποκριτές” μου, μέσα από τη σχολή – θα μου πουν ασφαλώς τα αποτελέσματα

Και, όπως ίσως να καταλάβατε, αυτό ήταν ένα post δίχως καμία συνοχή, κανένα νόημα, κανένα σκοπό. Πλίνθοι, λίθοι, κέραμοι, ατάκτως ερριμμένοι!!!

Νομίζω όμως ότι δεν έχει σημασία. Θέλει τρέλα η ζωή μας και νοστιμιά, τραγουδούσε κάποτε η Χαρούλα (όχι και ποια Χαρούλα;..).

2 comments on “Λίγο πριν την επιστροφή…

  1. Μάλιστα δυο ώρες… τα περισσότερα άτομα από αυτά που στήνουν κόσμο και δεν μπορούν πόοοοτε να είναι στην ώρα τους:
    -δεν μπορούν να περιμένουν αν κάποια στιγμή τα στήεσεις εσυ.
    -και αν το εξετάσεις πιο προσεκτικά, δεν είναι οι λόγοι ότι χαζεύουν και δεν κοιτάζουν το ρολόι…
    (φτάνει δε λέω άλλα, δε θέλω να γράφω τσαντσιμένη)

    Στη σχολή σας ίσως να χε ένα άλλο ενδιαφέρον η προεκλογική περίοδος. Σε μας, είχε συνεχή πάρτυ με λαϊκοποπ-μπιτακια κ αντάρτικα. Πολλές φορές ακουγόντουσαν όλα μαζί ταυτόχρονο. Τι όμορφα…😛

    …και νοστιμία βεβαίως βεβαίως…

  2. Ωχ!!! Σε τσάντισα, JoaN; Συγγνώμη!!!🙂
    Όντως, οι λόγοι που αργούν δεν είναι μόνο αυτό που λες. Εγώ έγραψα για τη δική μου περίπτωση, όμως: και, εδώ, είναι σχεδόν αποκλειστικά αυτό – δεν κοιτάνε το ρολόι!!!

    Όσο για τις εκλογές των φοιτητών, νομίζω ότι έπρεπε να δεις λίγο την καλή πλευρά του όλου θέματος! Μην τα παίρνεις όλα τόσο σοβαρά!

Leave a Reply

