Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει (6/4/2008)

Με τον καιρό ν΄ αλλάζει πρόσωπα κάθε λίγο και λιγάκι, μπήκε ο Απρίλιος. Και αυτό είναι το πρώτο Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει του νέου μήνα!!!

Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ

1. Που με έστειλαν στην δεύτερη… δημοσιογραφική αποστολή μου! Πολύ πιο σημαντική από την πρώτη…

2. Το τραγούδι You are unbelievable, απ΄ το soundtrack της ταινίας Coyote Ugly.

3. Η νίκη της Φενέρμπαχτσε επί της Τσέλσι με 2-1, για το Τσάμπιονς Λιγκ.

4. Ο ταξιτζής εκείνος που θα σου πιάσει κουβέντα, φιλικά, με προσήνεια, και πάνω απ΄ όλα χιούμορ!

5. Το κουλούρι με σοκολάτα, που σερβίρεται στο κυλικείο, εκεί όπου δούλευα! Σε συνδυασμό με χυμό ανανά-καρύδα, με απογείωναν!!!

6. Η νέα (απ΄ ότι κατάλαβα) “σοκόπιτα” των Everest!!! Σκληρό φύλλο τριγύρω, σιρόπι σοκολάτας πάνω, και μέσα ζεστή, λιωμένη σοκολάτα ως γέμιση! Σούπερ!

7. Να έρχονται όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς που περιμένω, στην ώρα τους, όταν τα θέλω. Ιδίως όταν τα ΄χω απόλυτη ανάγκη.

8. Που προτάξαμε το σθεναρό μας “βέτο”!!! Επιτέλους, μπας και ησυχάσουμε λίγο με αυτή την ιστορία. Βαρέθηκα πια, με τα βέτα τους, τις Μακεδονίες και τα Σκόπια τους!

9. Η σειρά κόμικς σε συνέχειες Μανιφέστο (κείμενα-σχέδια: Ηλίας Κυριαζής), που δημοσιεύεται ανά τακτά διαστήματα στο περιοδικό 9 της “Ελευθεροτυπίας” (κάθε Τετάρτη βγαίνει αυτό).

10. Η γλυκύτατη θυρωρός, που μου έδινε κάθε μέρα την κάρτα μου, στη δουλειά!!! Πραγματικά, απίστευτη!

ΔΕ Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ

1. Που η τεράστια νίκη του Θρύλου μέσα στη Μόσχα πήγε στράφι, λόγω της ήττας στη ρεβάνς του ΣΕΦ! Κρίμα.. Ελπίζω ο Θρύλος να κερδίσει ξανά και να πάει φάιναλ φορ.

2. Το πρωτοφανές σκάνδαλο ντόπινγκ στην Άρση Βαρών! Θέλει και ρώτημα; Το άθλημα που μας έδωσε τόσες χαρές στιγματίστηκε ανεπανόρθωτα.

3. Η στάση των διοικούντων την Άρση Βαρών. Τσιμουδιά! Ούτε δήλωση, ούτε να βγουν έστω να πουν κάτι, ούτε τίποτα..

4. Ο εξοργιστικός τρόπος με τον οποίο οι Αμερικανοί μπλέκονται στα εσωτερικά της Ευρώπης και προσπαθούν να κάνουν αυτοί κουμάντο!!!

5. Το τραγούδι Beggin’. Δε μου αρέσει καθόλου.

6. Οι επιπλέον υποχρεώσεις που ξαφνικά έμαθα ότι έχω, για την σχολή, αναφορικά με ένα από τα μαθήματα!!! Ουδείς εκ των καθηγητών μας φρόντισε να με ενημερώσει, ενώ, η φίλη μου από Αγγλία που με ενημέρωσε (ευτυχώς, εγκαίρως), το έμαθε κι εκείνη από… καθαρή τύχη! Όλα κι όλα, οργανωμένοι οι Άγγλαροι, αλλά έχω αρκετά παράπονα, κι όχι μόνο αυτό το πρόσφατο…

7. Η εξάρτηση από το Facebook. Το Facebook δεν είν΄ κακό – η εξάρτηση απ΄ αυτό, είναι.

8. Ο τρόπος σκέψης και δράσης ορισμένων γυναικών.

9. Που, για μια ολιγοήμερη συναλλαγή μου με το δημόσιο, χρειάστηκαν ούτε κι εγώ ξέρω πόσα χαρτιά επί χαρτιών, και ξανά χαρτιά και ξανά πίσω και πάλι φέρε το άλλο χαρτί, κλπ… Κόλαση!!! Μου θύμισε το τέλειο εκείνο καρτούν του Αστερίξ, με τους 12 Άθλους του Γαλάτη ήρωα, και την ατάκα: “Θα πρέπει να φέρετε το πιστοποιητικό Α39“!!!

10. Η εικόνα του ποδοσφαιρικού Ολυμπιακού – άχρωμη, άγευστη, άοσμη, κουρασμένη, κορεσμένη και μπουκωμένη.

2 comments on “Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει (6/4/2008)

  1. “Που με έστειλαν στην δεύτερη… δημοσιογραφική αποστολή μου! Πολύ πιο σημαντική από την πρώτη…”OOoOooOOLLeee

    Κάθε φορά που σε διαβάζω όλο καικάτι θα γράφεις για γλυκά κλπ.. και μετά πάω καικάνω άνω κάτω το σπίτι να βρω τα φάω τπτ… (Δε θα πρεπε να γινεται έτσι).

    Μ’ αρέσει και δεν μ αρέσει που, σε λίγο καιρό θα ξεκαθαρίσει αρκετά το τοπίο στα επαγγελματικά μου.

  2. Ωχ! Κάνω τέτοια εγκλήματα; Σε οδηγώ στην αμαρτία του φαγητού; Δε θα το ξανακάνω!!! Χεχε!!🙂
    Μακάρι να ξεκαθαρίσουν τα επαγγελματικά σου.. Εγώ σ΄ το εύχομαι. Δεν είναι κακό (αμιγές καλού).

Leave a Reply

