Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει (16/3/2008)

Επιστροφή στα πάτρια εδάφη, και η σύμπτωση το φέρνει να ΄χουμε και επιστροφή στα… Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει!

Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ

1. Πείτε με μαζόχα, πείτε με τρελό, αλλά, ναι, μ΄ αρέσει το γεύμα που σερβίρεται στα αεροπλάνα της British… Είτε πρωινό, είτε βραδυνό!!!

2. Το Λίβερπουλ – θέλω να ξαναπάω!

3. Να βλέπω τις κατάφωτες πόλεις, σαν ποτάμια από χρυσά στολίδια, από ψηλά, το βράδυ, με το αεροπλάνο!

4. Ο αρνίσιος κιμάς, με τσίλι, στη λέσχη του Πανεπιστημίου!! Σούπερ!

5. Που τελείωσα το ραδιοφωνικό ντοκιμαντέρ μου, για τη σχολή. Τώρα, αν θα ΄ναι καλό, θα δείξει. Θα το ξαναχτενίσω…

6. Ο καιρός της Ελλάδας! Τι άλλο να πω πιο μικρό, πιο σπουδαίο, πιο μεγάλο;

7. Η βραδιά στο κλαμπάκι του Παν/μίου, την Τετάρτη! Πολύς (και καλός) κόσμος…

8. Που μου ξαναλείπει το Stoke…

9. Που γνώρισα τον πατέρα του παιδιού που μένει δίπλα μου στην εστία, κι είμαστε μαζί και στο μάθημα: μεγάλη μπαλαδόφατσα! Ότι πρέπει για συζητήσεις του γούστου μου!

10. Το τρομερά σύγχρονο τραίνο-εξπρές, που σε πάει στο αεροδρόμιο του Χίθροου! Πανέμορφο!!!
ΔΕ Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ

1. Που ο οδηγός λεωφορείου, που ρώτησα για να μου πει πώς να πάω σε ένα σταθμό του Μετρό του Λονδίνου, βαριεστημένα, με έστειλε στην… αντίθετη κατεύθυνση!

2. Το κουραστικά πολύωρο χθεσινό ταξίδι μου…

3. Που δεν πήγα στο αγαπημένο Fawn, πριν φύγω για Πάσχα.. Φρικτή παράλειψις!

4. Που δε γύρισα τόσο όσο θα ήθελα το Λίβερπουλ.

5. Ο κάκιστος καιρός της Αγγλίας, των τελευταίων ημερών! Ευτυχώς έφτιαξε, τώρα που ετοιμαζόμουν να φύγω… Έπαιρνε ο αέρας τα αεροπλάνα που προσγειώνονταν, παιδί μου!

6. Που ο χρόνος κυλά τόσο γρήγορα..

7. Που είναι πρώτος ο Παναθηναϊκός.

8. Που αποκλείστηκε η Ίντερ από τη Λίβερπουλ, στο Τσάμπιονς Λιγκ!

9. Που τα προϊόντα στο αεροδρόμιο του Χίθροου, από απλά σάντουιτς έως ρούχα, είναι πανάκριβα!

10. Που δεν έχω αρκετά καλά Δε μ΄ αρέσει να παραθέσω!!!

3 comments on “Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει (16/3/2008)

  1. Από τα ‘δεν μ αρέσει’ το νούμερο δέκα, έπρεπε να πάει στα ‘μ αρέσει’. δηλ.θετικό είναι αυτό…

    1)μ άρεσει που οργανώσαμε ένα πάρτυ έκπληξη…
    1)δεν μ αρέσει που ο εορτάζων μας κατάλαβε.

  2. Συμφωνώ με την.. προλαλήσασα, το 10 θα έπρεπε να σ αρέσει!

    Μ’ αρέσει: Που φεύγω για Κέρκυρα αποστολή με το περιοδικό

    Δε μ’ αρέσει: Οι κουτοπόνηροι άνθρωποι που πάνε να στη φερουν λες και είσαι βλάκας (ειδικά όταν δεν είσαι)

  3. @ αμφότερες: Έχετε δίκιο!! Μάλλον το “10” έπρεπε να πάει στα Μ΄ αρέσει!!! Όντως δε μ΄ αρέσει να μην έχω τι να πω.. Αλλά, τέσπα..

Leave a Reply

