Τρέξε, τρέξε!!!

Πώς τα φέρνει καμιά φορά η ζωή, και όλα τα οικοδομήματα του νου σου καταστρέφονται με μια κίνηση.. Με ένα συμβάν! Με μια λέξη, φράση, κλπ.. Βλέπεις, π.χ., ότι η κοπέλα στην οποία στέλνεις τόσο καιρό μηνύματα και μιλάς ότι ενδιαφέρεται, για σένα. Κι αρχίζεις εσύ και κάνεις σχέδια με το νου σου, να καταστρώνεις την επόμενή σου κίνηση. Μέχρι να σου πει αυτή, σ΄ ένα απ΄ τα μηνύματά της: “Δε μπορώ απόψε να βγούμε μαζί, γιατί έχω υποσχεθεί βόλτα στο αγόρι μου“.. Ε, εκεί είναι που υφίστασαι το “τριπλό χτύπημα”: εγκεφαλικό, καρδιακό και αναπνευστικό μαζί!!!

Δε συμβαίνει όμως αυτό μόνο με τις σχέσεις. Συμβαίνει και μ΄ ένα σωρό άλλα πράγματα. Και, σ΄ εμένα, έτυχε να συμβεί σήμερα κάτι, που μου διέλυσε την εικόνα του “οργανωμένου” ανθρώπου, που είχα κατασκευάσει για μένα στο μυαλό μου.. Προσέξτε εδώ φάση.

Σήμερα έπρεπε να δώσουμε την εργασία μας στον καθηγητή μας (η εργασία αυτή αποτελεί το 40% του βαθμού μας). Την εργασία αυτή την είχα τελειώσει τουλάχιστον 2 μήνες πριν, την έδεσα σε βιβλιαράκι εδώ, και ήμουν πανέτοιμος και άνετος. Μέχρι εδώ, ωραία.

Έλα όμως, που τόσο καιρό δεν είχα καν προσέξει ότι δεν είχα βάλει τις τρεις τελευταίες σελίδες της εργασίας: τη βιβλιογραφία!!! Μεγάλη πατατιά, έτσι; Άμα δε βάλεις βιβλιογραφία στην εργασία σου, όχι στην Αγγλία, ακόμα και στις… Νήσους Μάρσαλ να παραδώσεις εργασία, σε κόβουνε! Και δώσ΄ του, λοιπόν, εγώ, να τρέχω, 4 η ώρα το απόγευμα (η προθεσμία έληγε στις 4.30), να προσθέσω τις τρεις τελευταίες σελίδες!!! Και να μην έχω και την φοιτητική μου κάρτα πάνω μου, και δώσ΄ του να τρέχω πάλι στον πρώτο όροφο να την πάρω, και ξανά πάνω στον 5ο για να συμπληρώσω τη φόρμα παράδοσης της εργασίας (ναι, έχει και τέτοια εδώ..). Και να το άγχος και ο ιδρώτας και το τρεχαλητό.. Ποιος Φόρρεστ Γκαμπ, ρε; Εμένα έπρεπε να δείτε πώς έτρεχα, να προλάβω!!! Κλασικός Έλλην, τελευταία στιγμή όλα..

Και μου ΄ρθε στο νου, τότε, η ατάκα εκείνη που ΄χε πει ο Μπάγεβιτς, μπροστά στην κάμερα τηλεοπτικού σταθμού, που μετέδιδε αγώνα του Ολυμπιακού. Ο ρεπόρτερ λέει: “Για να ακούσουμε τις οδηγίες του Μπάγεβιτς προς το Νέρι Καστίγιο“, και ο Σέρβος προπονητής του Θρύλου, να λέει στον Ουρουγουανο-μεξικανο-έλληνα άσσο: “Τρέξε, τρέξε, καρ…λη” (με σέρβικη προφορά, αυτή που ΄χει ο Ντούσκο)!!! Έτσι ήμουν κι εγώ: τρέξε, τρέξε!!!

Διαλύθηκε, λοιπόν, μέσα μου, η εικόνα που είχα κατασκευάσει για τον εαυτό μου, ότι, ακριβώς, δεν είμαι ο κλασικός Έλλην.. Ότι είμαι οργανωμένος άνθρωπος, με πρόγραμμα, καθορισμένους στόχους, κλπ. Νόμιζα ότι είμαι κάτι άλλο. Κάτι πιο κοντά σ΄ αυτό που προτιμώ. Έλα όμως που είμαι τελικά, απλώς, απρόσεκτος. Και με το νου μου να ταξιδεύει. Ποιος ξέρει, στη σκέψη της τρελής; Σε ένα χάμπουργκερ; Τι να πω!!! Ήταν ένα ισχυρό χτύπημα, πιο ισχυρό κι απ΄ τη χθεσινή ήττα του Θρύλου στην Καλαμαριά (που, επίσης, πρέπει να πω ότι με στενοχώρησε αφάνταστα..).

Και δεν είναι δα και δύσκολο να παραμείνει κανείς συγκεντρωμένος, και να κάνει κάτι τόσο απλό σωστά.. Τι να πω. Κατόπιν του συμβάντος, για καμιά ώρα περίπου, δε μιλιόμουνα.. Ήταν τόσο το άγχος που τράβηξα, τόση η στενοχώρια μου, που έγινε αυτό, τόση η λύπη μου που δε μπόρεσα να φανώ αντάξιος των δικών μου προσδοκιών (και της εικόνας που ΄χω για τον εαυτό μου), που δε μιλιόμουνα. Σαν κλαμμένος Παναθηναϊκάκιας μετά το φετινό 4-0 ήμουνα..

Γι΄ αυτό, λοιπόν, ένα έχω να πω: Συγκεντρώσου!!!

2 comments on “Τρέξε, τρέξε!!!

  1. Σα να υπερβάλεις κομματάκι. Βέβαια συ ξέρς καλύτερα για σένανεε, αλλά από αυτό το περιστατικό που γράφεις, μόνο το συμπέρασμα που έβγαλες δεν βγαίνει!

    ..με βρήκε τ άστρο της αυγής, ξενυχτισμένοοο σαλαλα

  2. Δε θα το έλεγα, αγαπητή JoaN!!! Κι αν για κάτι στενοχωρήθηκα, ήταν ακριβώς για το ότι γκρεμίστηκε κάτι..

    Ααχχχ, με βρήκε τ΄ άστρο της αυγής.. Σου κλέβω το motto, και λέω κι εγώ σαλαλά!!!

Leave a Reply

