Σιγά σιγά, τα μαζεύουμε..

Και, σιγά σιγά, αρχίζουμε να τα μαζεύουμε.. Οι βαλίτσες ξαναβγαίνουν στο διάδρομο, τα πράγματα πάλι αρχίζουν να πακετάρονται. Οι συζητήσεις αρχίζουν πάλι και γεμίζουν με… οδηγίες ταξιδιού, πώς να πας εκεί, από πού να πάρεις το εισιτήριο, κλπ. Η επιστροφή στη Γηραιά Αλβιώνα πλησιάζει!!!

Το εισιτήριο λέει απάνω 20 Ιανουαρίου (Κυριακή – στις 21 αρχίζουμε ξανά, κάτι που μου ΄κανε εντύπωση, μιας και άλλες σχολές ξεκίνησαν απ΄ τις 5 ή τις 7, με εξεταστικές, κλπ, πάνω εκεί). Η τραγική συνήθεια της μάνας μου να κλείνει εισιτήρια για τις… πρώτες πρωινές πτήσεις, θα με αναγκάσει να ξυπνήσω αρκετά νωρίς. Τα πράγματα, βεβαίως, θα ΄χουν ετοιμαστεί προ πολλού, και δε θα υπάρχει λόγος ανησυχίας. Δεν ανήκω στην κατηγορία εκείνη που τα ετοιμάζει όλα την τελευταία στιγμή. Για να μη συντρέχουν και λόγοι ανησυχίας, δηλαδή..

Θα πάμε με το αμάξι στο αεροδρόμιο, θα πάμε στο check-in (με τους σαφώς πιο ανθρώπινους όρους και κανόνες από εκείνους των αγγλικών αεροδρομίων – δεν είδα ποτέ να σου βγάζουν ως και τα… παπούτσια, στην Ελλάδα, όπως κάνουν στην Αλβιώνα!), θα μπω στο αεροπλάνο, και.. βουρ για Λονδίνο!!! Μέσα στο αεροπλάνο, θα φάω το πρωινό για γατάκια που σερβίρεται (τόσο μικρό, που δε φτάνει ούτε γι΄ αυτά!!!), και θα προσπαθήσω να περάσω την ώρα μου. Μετά, Λονδίνο, μετρό, τραίνο, και, τέλος, η δεύτερη απόβαση στο Stoke-on-Trent..

Δεν γνωρίζω κι εγώ το λόγο για τον οποίο κάθομαι και αραδιάζω τις πτυχές του κυριακάτικου ταξιδιού μου. Δεν είμαι απ΄ τους τύπους που αγχώνονται (εύκολα) με κάτι τέτοια. Όμως, πώς να τα βάλεις με το “ηθικό” τζετ λανγκ; Έμεινα ένα μήνα, στην πατρίδα, μετά την επάνοδό μου για τις διακοπές των Χριστουγέννων. Και πρέπει να πω ότι συνήθισα. Και, όπως συνηθίζουμε να λέμε: Με τι καρδιά να επιστρέψεις τώρα πάνω ΄κει; Όσο να ΄ναι, είναι ωραίο να μένεις στον τόπο σου, και ακόμα πιο ωραίο είναι να συνηθίζεις, μετά από καιρό απουσίας.

Από την άλλη, τον πρώτο καιρό όσο ήμουν εδώ, το Stoke μου έλειπε!!! Είχα συνηθίσει και εκεί. Κι ήθελα να γυρίσω. Οι φίλοι, η σχολή, η πόλη, οι pubs, όλα μου έλειπαν.. Τελικά, συνήθισα. Όχι ότι τώρα δεν τα νοσταλγώ – on the contrary, που λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι! Αλλιώς είναι, όμως, όταν έχεις συνηθίσει να είσαι σπίτι σου.

Έχω, όμως, ορισμένες δουλειές να τελειώσω επάνω εκεί – πάνω απ΄ όλα, ένα… μεταπτυχιακό!!! Επιπλέον, θεωρώ ότι δεν εκμεταλλεύτηκα την όλη φάση “σπουδές-στο-εξωτερικό” τόσο, όσο θα έπρεπε, στο πρώτο μισό της χρονιάς. Ήμουν περισσότερο κλειστός, λιγότερο ανοικτός σε ιδέες και προτάσεις. Ψαρωμένο, θα με ονόμαζα. Και ολίγον δύσπιστο. Αφού τσέκαρα, όμως, φάσεις, πρόσωπα και καταστάσεις, θεωρώ ότι δεν πρέπει να είμαι τόσο, στο δεύτερο τούτο μισό της σεζόν. Είναι κι αυτό ένα στοίχημα, κατά κάποιον τρόπο!!!

Οπότε, σιγά σιγά, τα μαζεύουμε.. Δίχως λύπη!!! Αλλά με προσμονή, για τα καλύτερα που θα ΄ρθουν!!!

Υ.Γ.1: Για την τεσσάρα του Θρύλου είπα να μη γράψω πολλά, γι΄ αυτό και ανέβασα το μικρό post το χθεσινό. Τι να γράψεις, άλλωστε; 4-0 ήρθε το ματσάκι..

Υ.Γ.2: Εάν ξεκινούσα τώρα ένα Μ΄ αρέσει-Δε μ΄ αρέσει, το πρώτο Μ΄ αρέσει που θα ΄βαζα, θα ήταν τα χθεσινά… ολόμαυρα εξώφυλλα των “πράσινων” οπαδικών φυλλάδων!!!

Υ.Γ.3: Κι ελπίζω όλοι να είδαν, για μια ακόμα φορά, πώς επιδρά αυτό το ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ σπορ στις ψυχές και τις ιδεολογίες των αμόρφωτων, αγράμματων ανθρώπων. Η δολοφονία του νεαρού οπαδού του Ολυμπιακού, εάν αποτέλεσε προϊόν του 4-0 και των πανηγυρισμών γι΄ αυτό, είναι το τέλειο παράδειγμα για να αποδείξει κανείς πόσο δυνατά επιδρά αυτό το σπορ. Και πόσο στα σοβαρά πρέπει να το πάρουμε..

Υ.Γ.4: Με χαρά μου βλέπω ότι ο Stranger επιτέλους γράφει συχνά!! Stranger, γράψε, για το λαό σου!!!🙂

Υ.Γ.5: Έχω να φάω καιρό πατάτες τηγανητές..

Υ.Γ.6: Μα να αποκλειστεί η Inter απ΄ την Incheon United (Κορέας) στο Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων μου; Και μάλιστα με 3-1; Έχανε 3-0 στο ημίχρονο!!! Αν είναι δυνατόν..

Υ.Γ.7: Απίστευτη ήττα του Θρύλου απ΄ την Πρόκομ, χθες (Ευρωλίγκα). Έλεος πια, κ. Γκέρσον και λοιποί!!! Δεν ασχολούμαι με το μπάσκετ, πολύ, αλλά… έλεος!!! Θέλω να βλέπω να κερδίζει ο Θρύλος παντού!!!

Υ.Γ.8: Δεν το έγραψα πουθενά, ελπίζω όμως να ακούσατε μόνοι σας τη νέα σπουδαία ατάκα Κώστα Βερνίκαρου, στο ματς ΟΣΦΠ-ΠΑΟ 1-1 την Κυριακή: “Και, στα δεξιά της άμυνας του Ολυμπιακού, θα παίξει ο Ζεβλάκοφ, ο Βούλγαρος“.. Και να ψάχνεσαι τώρα εσύ, να μάθεις πότε πήρε βουλγαρική υπηκοότητα ο… Πολωνός Ζεβλάκοφ!!! Για “συγγνώμη, κύριοι τηλεθεατές“, φυσικά, ούτε λόγος.. Τέτοια λέω, κι άμα σας αρέσει! Άδικο έχουν μετά όσοι βάζουν στο mute την tv, όταν περιγράφει ο Βερνίκαρος;

Υ.Γ.9: Όσοι πιστεύετε ότι αυτή τη στιγμή αντιγράφω τον Stranger, με την παράθεση τόσων και τόσων υστερόγραφων (κοινός τόπος πολλών κειμένων του blog του), μπορείτε να ηρεμήσετε: ναι, τον αντιγράφω!!!

Υ.Γ.10: Λατρεύω τα υστερόγραφα (έτσι, για να τον αντιγράψω λίγο ακόμα, τον Stranger!!! – Strangey, είσαι η επιρροή μου)!!!

3 comments on “Σιγά σιγά, τα μαζεύουμε..

  1. Μπορώ να πω ότι είμαι περήφανος που είμαι η επιρροή σου – θα ήμουν περήφανος για οποιονδήποτε επηρέαζα, αλλά για σένα ακόμα περισσότερο!😀

  2. Πόσσσσεςς φορές το έχω ακούσει αυτό: “Όταν είμαι πατρίδα μου λείπει η Αγγλία/Ισπανία κλπ, όπου σπουδάζω/δουλεύω/χαζεύω, και όταν είμαι εκεί μου λείπει η πατρίδα.” Πολλές.
    (Τι πάτε κ φεύεγεεετεε ε? -λέω τα δικά μ-)

    Να ανεβάσεις καμιά φωτογραφία από τη θέα του παραθύρου σου.
    οβερ

    (Υ.Γ.: με τα υστερόγραφα θα έλεγα πως αντιγράφεις τον blogger Itis, που δεν έχεις διαβάσει.αλλά οκ.)

  3. @ Stranger: Επηρεάζεις, γενικώς. Ο καθένας από εμάς έχει το δικό του στυλ στο γράψιμο, αλλά, ορισμένες blog-ικές τεχνικές, όσο να ΄ναι, πρέπει να τις μάθεις απ΄ τους… δασκάλους!!!

    @ JoaN: Πάμε και φεύγουμε, διότι η πατρίδα (που όντως μας λείπει) δε μας προσφέρει αυτά που θέλουμε να μάθουμε. Γι΄ αυτό πάμε στην ξένη.
    Το ΄χεις ακούσει τόσ(σσσσ)ες φορές αυτό που λες, διότι προφανώς περνάνε καλά όπου βρίσκονται, αυτοί που το λένε!!! Κακό είναι;
    Φωτό δεν ξέρω να ανεβάζω. Κι επιπλέον, δεν έχω, στο pc!!!😦 Μόνο στο κινητό.

    Υ.Γ.: Ναι, δεν τον/την ξέρω τον/την blogger που αναφέρεις.

Leave a Reply

