Έμο..

Έχω μια περίεργη συνήθεια: να τονίζω και να προφέρω διάφορες λέξεις ή φράσεις έτσι όπως θέλω εγώ. Και όχι όπως ορθώς πρέπει να προφέρονται.. Δεν ξέρω γιατί το κάνω αυτό – είναι κάποιοι δικοί μου κανόνες, αυτοί, που τους έχω φτιάξει ένας Θεός ξέρει πόσο πριν! Και, έχοντας πια ξεχάσει την αιτία για όλο αυτό, απλώς πια εφαρμόζω το αποτέλεσμα.

Μετά απ΄ αυτό το “τυφλό lead”, μπαίνω στο κυρίως θέμα μου: τους “έμο”!!! Βλέπετε; Ενώ όλοι τους λένε “ίμο”, εγώ τους λέω “έμο”: κι αυτό, διότι όταν είδα για πρώτη φορά αυτή τη λέξη γραμμένη κάπου, μη γνωρίζοντας ότι αποτελεί σύντμηση του “emotional rock” (“ιμόσιοναλ ροκ”, νομίζω ότι είναι..), νόμισα ότι προφέρεται “έμο” – και μου κόλλησε!!! Κι από τότε, δεν πα΄ να με διορθώνουν όλοι, εγώ εκεί: “έμο”!!!

Το θέμα μου σήμερα είναι οι “έμο”, όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά διότι τους είδα χθες ως κεντρικό θέμα στην πρωινή εκπομπή της ΝΕΤ Συμβαίνει τώρα, με την Πόπη Τσαπανίδου. Με τίτλο “Έμο: αυτοί είμαστε“, ή κάτι τέτοιο, η εκπομπή παρουσίαζε τους “έμο” ως ένα φαινόμενο. Μια τάση, μια μόδα, που ολοένα και κερδίζει θιασώτες. Και, από τη δική μου συλλογή παρατηρήσεων ορμώμενος, έχω να πω ότι είναι όντως έτσι τα πράγματα. Οι “έμο” και το lifestyle τους, με τη μεγάλη του απήχηση κυρίως στις μικρές ηλικίες, όντως αποτελούν τάση, ρεύμα, αντικείμενο προς σχολιασμό ενίοτε και παρατήρηση..

Αυτό που εγώ θέλω να σχολιάσω, είναι ότι η παρουσία αυτών των ανθρώπων και του τρόπου με τον οποίο ζουν και σκέπτονται ή ντύνονται ή συμπεριφέρονται, σε μια εκπομπή, νομίζω δεν ήταν σωστή ως θέμα. Δηλαδή τι; Παρουσιάζουμε τους “έμο” στον κόσμο; Ως τι; Ως κάτι το αξιοπερίεργο; Ως αξιοθέατο; Ανέκαθεν ήταν ισχυρή η τάση στον άνθρωπο να παρατηρεί ό,τι δεν του μοιάζει και ότι παρεκκλίνει από τα στερεότυπα που αυτός θέτει στις κοινωνίες του. Νομίζω, λοιπόν, ότι το θέμα εκείνο της χθεσινής εκπομπής της Τσαπανίδου ήταν μια τέτοια απόπειρα: να παρουσιαστεί κάτι που παρεκκλίνει. Κάτι που ξεφεύγει.. Επειδή δεν είχε ήχο η tv, ελπίζω τουλάχιστον να έγινε με καλό σκοπό. Αλλιώς, τι καταλήγει να είναι; Η παρουσίαση των “τρελών του χωριού”!!!

Κατά τ΄ άλλα, εγώ μια χαρά τα πάω με τους “έμο”. Έχω ακούσει πολύ κόσμο να τους κράζει, να τους θεωρεί “όντα δίχως χαρακτήρα και προσωπικότητα, που απλώς αντιγράφουν πρότυπα”, και άλλα πολλά… τρυφερά! Δεν τα πιστεύω αυτά: πιστεύω στον αυτοπροσδιορισμό μέσα απ΄ την ελευθερία επιλογής. Και οι “έμο”, γι΄αυτόν ακριβώς το λόγο, δεν πρέπει να παρουσιάζονται σε εκπομπές ή να κρίνονται. Ο καθένας μας έχει τη διαφορετικότητά του. Και μπράβο του.

Και μη μου πείτε ότι μερικές κοπέλες “έμο” δεν έχουν τρελό σωματάκι!!! Ε;😛 Απίστευτες..

2 comments on “Έμο..

  1. Χαχα! κι εγώ εμο τους έλεγα! Είδαν κι έπαθαν να με μάθουν να το λέω σωστά!!!

    Κατά τα άλλα εγώ ΔΕΝ τα πάω καλά με τους εμο. Ύστερα από ένα χρόνο στα Starbucks του Χολαργού που είχαν κυριολεκτικά ‘κατακλυστεί’ από νεαρούς και νεαρές εμο, κατέληξα στο εξής συμπέρασμα: πολύ κακό για το τίποτα.

    Sorry κιόλας αλλά, ούτε emotional είδα, ούτε μελαγχολία, ούτε ξυραφάκια, ούτε τίποτα. Μόνο μαλλιά στα μούτρα, βαμμένα μάτια, καρό και ρίγες, φιόγκους, κορδέλες και γραβάτες. Ποιός ο λόγος λοιπόν να γίνονται εκπομπές επί εκπομπών απλώς για ένα διαφορετικό στιλ ντυσίματος;;

    Και τώρα μια αποκλειστικότητα μόνο για το blog του Γιώργου: τα Emo πίνουν Frapuccino!!!

  2. Βγάλαμε και θέμα, λοιπόν!!! Χαχα!🙂
    Δεν είναι όλα τα άτομα που υιοθετούν αυτό το lifestyle αυθεντικοί θιασώτες των ιδεών που αντιπροσωπεύει, dorothea.. Γι΄ αυτό και βλέπεις ένα μεγάλο αριθμό από “δήθεν” emo.
    Απλώς, μου ΄κανε εντύπωση η εκπομπή, που τους παρουσίαζε σαν κάτι το αξιοθέατο. Ο καθένας αυτοπροσδιορίζεται. Είναι απλό. Και η διαφορετικότητα έχει τη δική της μαγεία.

Leave a Reply

