Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει (16-17/12/2007)

Λόγω τεχνικών προβλημάτων, το χθεσινό “Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει” θα μεταδοθεί σήμερα!

Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ

1. Που επέστρεψα στα πάτρια εδάφη, κατά το γνωστό κλισέ!

2. Η ποσότητα των συμπαρομαρτούντων της επιστροφής στα πάτρια εδάφη: ελληνικά βιβλία, ελληνική ομιλία, Έλληνες φίλοι, ελληνικό φαϊ, κλπ.

3. Που ο Θρύλος νίκησε 1-0 την ΑΕΚ χθες! Πάμε Θρύλε, γερά!!!

4. Που ξανάπαιξα μπάλα μετά από τρεις μήνες, σκοράροντας μάλιστα ένα γκολ! Top φόρμα!!!

5. Όλη η εβδομάδα των Newsdays που είχαμε στη σχολή.. Διασκέδαση!

6. Να κόβω, ράβω, ξηλώνω, ξαναράβω, με τα προγράμματα επεξεργασίας βίντεο του εργαστηρίου της σχολής!!! Μεγάλη διασκέδαση να δημιουργείς packages!

7. Να μου λείπει το Stoke, η σχολή, οι Άγγλοι φίλοι μου, κλπ. Λες να δέθηκα με το μέρος; Μπα, είναι νωρίς ακόμα να το πω αυτό.

8. Ξανά, και ξανά, και ξανά, το κινέζικο εστιατόριο “Buffet Island“, στο Stoke!!!

9. Το τηγανητό κουνέλι.

10. Ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς.

ΔΕ Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ

1. Που το FIFA 2005 θέλει ένα κωδικό εγκατάστασης που τον είχα, αλλά τώρα τον έχασα, και μέχρι να τον ξαναβρώ, έχω χάσει ήδη μια μέρα απ΄ το Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων μου του 2007/08!!!😦

2. Που οι πιθανοί αντίπαλοι του Θρύλου στους 16 του Τσάμπιονς Λιγκ είναι πολύ πολύ ισχυρές ομάδες (και με την Πόρτο να πέσουμε, που λέει ο λόγος, πάλι είναι αγγούρι ολκής).😦

3. Το ότι κάποιοι, χθες το βράδυ στο “Καραϊσκάκη”, ειρωνεύτηκαν (με πανώ) και γιουχάιζαν τον μεγάλο Ριβάλντο!!! Σεβασμό στον παίκτη αυτό, παρά τα όσα έγιναν! Προσέφερε στον Ολυμπιακό.. Ας έχουμε μνήμη.😦

4. Αυτό το ανάμεικτο συναίσθημα που έχω μετά την επιστροφή μου.. Θα προτιμούσα, είτε να ΄χω ολοκληρωτική χαρά, είτε ολοκληρωτική λύπη! Αυτό το γκρι που υπάρχει δεν το γουστάρω και τόσο..😦

5. Να είμαι μουδιασμένος, όταν παίζω μπάλα.. Εμ, μετά από τόσους μήνες απραξίας, τι περίμενα κι εγώ; Τέλος πάντων..😦

6. Που ο κύκλος της παρέας μου στη σχολή ολοκληρώνεται, με την αυριανή ορκωμοσία των δύο τελευταίων φίλων που ΄χαν απομείνει “φοιτητές”. Καημένα χρόνια..😦

7. Να διαβάζω άσχημες κριτικές για τις βραβεύσεις του ΠΣΑΤ, τα events τα αθλητικά, τους σπορκάστερς, κλπ. Καλό είναι να κράζω κι εγώ, και το κάνω, αλλά όσο να ΄ναι, όταν διαβάζεις παντού αρνητικά σχόλια, είναι καλό; Πρέπει να ΄μαι χαρούμενος μ΄ όλη αυτή την αρνητικότητα (ο υφυπουργός Αθλητισμού είπε, λέει, ότι η Θάνου είναι “πρότυπο για τη νεολαία”..);😦

8. Που έχασα το μεγάλο χθεσινό Grand Slam του αγγλικού ποδοσφαίρου, διότι κανείς δεν έδειξε εδώ τα παιχνίδια: Άρσεναλ-Τσέλσυ (1-0) και Λίβερπουλ-Μάντσεστερ (0-1).😦

9. Που δεν προχώρησε όσο περίμενα το Μετρό στην περιοχή μου. Θέλω να περάσω να δω κι από κοντά τι γίνεται. Λατρεύω το Μετρό!!!😦

10. Η ελληνική τηλεόραση.😦

3 comments on “Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει (16-17/12/2007)

  1. Μ’αρέσει: Το παιχνίδι Undercity στο κινητό μου, στο οποίο είσαι οδηγός μετρό, και μάλιστα σε 5 διαφορετικές πόλεις…Καθόλου παράξενο για τα γούστα μου, έτσι;😛

    Δε μ’αρέσει: Που κάηκε η οθόνη του υπολογιστή μου και πλέον ζω (και επισήμως) στον τεχνολογικό μου Μεσαίωνα…

  2. Μ’ αρέσει: Το χριστουγεννιάτικο παζάρι που διοργανώνει το “Χαμόγελο του Παιδιού” στο Σύνταγμα

    Δε μ’ αρέσει: Που ακούω για εκατομμυριοστή φορά το “Last Christmas” . Somebody shoot me!!!

Leave a Reply

