Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει (11-12/11/2007)

Η πρόταση των dorothea-ς και stranger12 (σ.σ. αλήθεια, τούτο το 12 που κολλάει στο όνομά σου δίπλα;..) για καθιέρωση της “στήλης”, “Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει“, κάθε Κυριακή, στο blog μου, ήταν άκρως δελεαστική για να την αποκρούσω!!! Δε συνηθίζω, βέβαια, να γράφω κείμενα “κατά παραγγελία” ή να καταφεύγω σε εύκολες λύσεις για να αποφύγω την σύνθεση ενός “φρέσκου” κειμένου, αλλά η ιδέα αυτή ήταν πολύ καλή (άσε που μου θυμίζει και το αγαπημένο μου περιοδικό, το Βημαgazino, απ΄ το οποίο, άλλωστε, την εμπνεύστηκα).

Χθες δεν έγραψα κείμενο, διότι βαριόμουν (είμαι απελπιστικά τεμπέλαρος, ώρες ώρες, το παραδέχομαι). Γι΄ αυτό, το χθεσινό “Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει” μεταφέρεται για σήμερα, Δευτέρα. Πάμε!!!

Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ

1. Που μένει πλέον σχεδόν μόνο ένας μήνας μέχρι την επιστροφή μου στην Ελλάδα!!!

2. Που, χθες, πήγα κι έπαιξα μπάσκετ (με κάτι παιδιά απ΄ το Χονγκ Κονγκ), αντί να μείνω μέσα στην παραδοσιακή μιζέρια μου, διαβάζοντας κλεισμένος στο δωμάτιό μου..

3. Που χθες βράδυ έφαγα μαζί με τα άλλα παιδιά στην κουζίνα του ορόφου μας.

4. Να βλέπω αθλητικές εκπομπές στην Αγγλία (τύπου “Αθλητική Κυριακή”), παρά τους άθλιους τηλεσχολιαστές και αναλυτές που έχουν (έστω και αν πρόκειται για παικταράδες, όπως ο Άλαν Σίρερ ή ο Ίαν Ράιτ).

5. Όταν βλέπω στο δρόμο, γύρω μου, όμορφα κορίτσια. Όσο άσχημη διάθεση κι αν έχεις, νομίζω ότι εάν δεις δίπλα σου μια όμορφη ύπαρξη, θα ανέβει η διάθεσή σου! Και, για εκείνα τα λίγα δευτερόλεπτα, θα ΄χεις νικήσει τη μουρτζουφλιά και τη μιρμιριά: πρόκειται για μεγάλη νίκη!!!

6. Το ότι ξέρω, εάν μου ζητηθεί, να χρησιμοποιήσω κάμερα!!! Όλε!!!

7. Που, σήμερα (Δευτέρα), άρεσε στα παιδιά η παρουσίασή μου σ΄ ένα απ΄ τα μαθήματα που είχαμε (έπρεπε να αναλύσω ένα κείμενο, κάνοντας μια παρουσίαση αυτού).

8. Το τραγούδι “Pájaros de barro” (σ.σ. “Πουλιά από πηλό“), του Manolo García.

9. Που, ολοένα και περισσότερο, συνηθίζω εδώ και μ΄ αρέσουν όλο και πιο πολύ το μέρος, οι άνθρωποι, οι συνθήκες..

10. Το FIFA 2008.

ΔΕ Μ΄ ΑΡΕΣΕΙ

1. Που πέρασα μια μέρα σαν κι αυτή (Δευτέρα): άγχος, υπερένταση, κακή διάθεση..

2. Το ότι δεν ξέρω ακόμα να χειρίζομαι καλά το πρόγραμμα για τη δημιουργία πακέτων βίντεο, που μας έμαθαν την προηγούμενη βδομάδα (σ΄ αυτό οφείλεται και η προαναφερθείσα υπερένταση)..

3. Να περνά ο χρόνος τόσο γρήγορα.. Είμαι εδώ ήδη 2 μήνες, και δεν κατάλαβα, μα την αλήθεια, για πότε πέρασε όλο αυτό το διάστημα. Πολλές φορές νιώθω το χρόνο να μην περνάει με τίποτα – στην ουσία, τρέχει πιο γρήγορα απ΄ όσο φανταζόμαστε (κι εμείς, από πίσω του).

4. Το ότι μου φαίνεται ότι ποτέ δεν έχω αρκετό χρόνο για να κοιμηθώ λίγο ακόμα το πρωί!!!

5. Το ότι, λόγω της ασχετοσύνης μου αναφορικά με το Internet, δεν είχα ανακαλύψει νωρίτερα διάφορα sites μέσω των οποίων μπορείς να δεις ταινίες ή τηλεόραση (π.χ. Greek-movies, κλπ). Τι άσχετος!!!

6. Το τσάι που αγόρασα τις προάλλες απ΄ το σουπερμάρκετ.. Δεν είναι καθόλου ωραίο!!!

7. Που, ακόμα και στα 22 μου χρόνια, επιτρέπω (αυτή είναι η σωστή λέξη) στον εαυτό μου να πανικοβάλλεται σαν ηλίθιος απέναντι στην πρώτη δυσκολία, αντί να κάτσει με καθάριο μυαλό να εξετάσει τα δεδομένα και να βρει τη λύση..

8. Που όλοι έκραζαν τον Γιωργάκη, θεωρώντας τον ανίκανο να κερδίσει τις εκλογές του κόμματός του. Εκείνος, όμως, κατανίκησε (έτσι, Stranger; “Καθυστερημένο παιδάκι” ο Παπανδρέου;.. Διέλυσε τους πάντες!).

9. Να μου προσάπτουν πράγματα που δεν είμαι (π.χ. άνθρωπος που παρεξηγεί διαρκώς).

10. Το φυστικοβούτυρο (ατυχής επιλογή, η αγορά του..).

5 comments on “Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει (11-12/11/2007)

  1. Πρώτον: Το γεγονός ότι ο Γιωργάκης κέρδισε τις εκλογές δεν αναιρεί το γεγονός ότι είναι καθυστερημένος ή ανίκανος ή και τα δύο – μάλλον το ενισχύει!
    Δεύτερον: Γιατί δε σου αρέσει το φυστικοβούτυρο; Φουντούνια δεν έτρωγες μικρός; Ίδια γεύση έχουν!

  2. Φουντούνια δεν έτρωγα μικρός. Δε μ΄ άρεσαν καθόλου.. Ούτε συγκρίνονται καν με τα Cheetos ή τα λοιπά πατατάκια ή γαριδάκια!!!🙂
    Όσο για τον Γιωργάκη, να σου θυμίσω ότι (εφ΄ όσον επιχειρείς να τον κρίνεις πολιτικά) μπορείς να τον πεις (ίσως) ανίκανο, αλλά το “καθυστερημένος” ούτε πολιτικό επιχείρημα είναι, ούτε και έκφραση για να χαρακτηρίσεις κάποιον άνθρωπο που δε γνωρίζεις.. Ακόμα και η σάτιρα έχει κάποια όρια (άσχετα αν η βλακεία με την οποία ασχολείται, γενικώς, δεν έχει όρια)…🙂

    Τέλος, να κάνω μια ανακοίνωση, εδώ:
    Η ιδέα του “Μ΄ αρέσει – Δε μ΄ αρέσει” πρέπει να πιστωθεί, εκτός των άλλων, και στη happy face, η οποία το είχε προτείνει καιρό πριν τους άλλους δύο συναναγνώστες της (stranger12 – dorothea). Το είχα ξεχάσει, και το αναγνωρίζω τώρα εδώ.

  3. Να’μαι κι εγώ… Ο ηθικός αυτουργός…

    Καλά δεν ήξερες το greek-movies? εγώ περνάω τα μεσημέρια μου με το μιμάκο και το νικηφόρο (να μην πω με τον Κάκκαλο και τους απαράδεκτους…)
    Όσο για το Γιωργάκη, τι δε σ’ αρέσει, που βγήκε ή που τον κράζανε;
    Τέλος πάντων, μην ξεχνιόμαστε (όπως ο stranger)

    Μ’ αρέσει: το σάουντρακ της ταινίας “Οι ώρες”

    Δε μ’ αρέσει: Η εμμονή με το ΠΑΣΟΚ την ώρα που η κυβέρνηση αλωνίζει αδέσποτη

  4. μ’άρεσε το νουμερο 2 απ τα Μ’αρέσει!!!!

    Δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα απ το να κρεμάς το διάβασμα για κάτι διασκεδαστικό και χρήσιμο…
    🙂

  5. @ Christine, the Elf: Εμένα μου λες!!!🙂 Το μόνο κακό είναι ότι έκανε απίστευτο κρύο.. Κατά τ΄ άλλα, όμως, μια χαρά!!!

Leave a Reply

