Θα ήθελα να είμαι…

Είναι γνωστή η ατάκα των μεγάλων προς τα μικρά παιδιά: “τι θα γίνεις άμα μεγαλώσεις;“. Οι απαντήσεις, ποικίλλουν. Μερικά παιδιά όντως γίνονται αυτό που λένε. Κάποια άλλα, όχι. Τα περισσότερα, όμως, αλλάζουν, στην πορεία της ζωής τους, σκοπό και προορισμό (άλλωστε, αλλιώς σκέπτεται κάποιος στα 4 ή τα 5 του κι αλλιώς στα 18 ή τα 20 του, εννοείται!!!).

Εμένα, όταν με ρωτούσαν, έλεγα μπασκετμπολίστας. Το ΄χα γράψει και σε μια έκθεσή μου, στο Δημοτικό. Αργότερα, βέβαια, λόγω του ότι δεν ήμουν αρκετά καλός (ή ήμουν αρκετά τεμπέλης) για να κυνηγήσω μια καριέρα μπασκετμπολίστα ή ποδοσφαιριστή (επιθυμία που ενέσκηψε αργότερα), αποφάσισα να γίνω δημοσιογράφος, ώστε, τουλάχιστον, να γράφω για τα αγαπημένα μου τούτα αθλήματα (και γενικώς για τα αθλήματα).

Ας αφήσουμε, όμως, στην άκρη την επαγγελματική χροιά των πραγμάτων, κι ας πιάσουμε λίγο την έννοια της ερώτησης “τι θα ήθελες να ήσουν;” από μια σκοπιά που άπτεται περισσότερο της επιθυμίας του να γίνουμε κάτι άλλο απ΄ αυτό που είμαστε.. Καταλάβατε τι εννοώ; Μάλλον όχι. Εξηγούμαι απλούστερα, λοιπόν: “εάν ήσουν κάτι άλλο απ΄ αυτό που είσαι, τι θα ήθελες να ήσουν;“, θα μπορούσε να ΄ναι η ερώτηση, λοιπόν, ή “Τι θα σου άρεσε να είσαι (ενώ είσαι κάτι άλλο);“. Εδώ, βέβαια, μέγα ρόλο παίζει η φαντασία, για να μην πούμε τον μοναδικό. Ελπίζω να έγινα κατανοητός, τώρα. Ας δούμε, λοιπόν, τι θα ήθελα να είμαι εγώ!!!

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ: 

1. Νεοζηλανδός παίκτης του ράγκμπυ, την ώρα που η Εθνική Ομάδα της χώρας χορεύει τον χορό χάκα πριν από το κάθε παιχνίδι!!!

2. Υπεύθυνος παραγωγής στο μέρος όπου δημιουργείται και διανέμεται η υπέροχη κρέμα custard (μοιάζει με το άνθος αραβοσίτου, και περιχύνεται επάνω από γλυκά, τύπου μηλόπιτας, κλπ, κάνοντάς τα ακαταμάχητα – πηχτή και ζεστή σαν σκοτσέζικη μπιζελόσουπα, αλλά 15 φορές πιο νόστιμη – έτσι θείε Σκρουτζ;..).

3. Ένας απλός θεατής κάτω απ΄ την εξέδρα των επισήμων, την ώρα που ο (εκάστοτε) πρωταθλητής Ευρώπης σηκώνει την κούπα του Τσάμπιονς Λιγκ!!!

4. Το ball boy, το οποίο έδωσε την τυχερή μπάλα στον παίκτη που σκόραρε το νικητήριο γκολ σε έναν οποιοδήποτε τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ!!!

5. Τηλεσχολιαστής του τελικού του Τσάμπιονς Λιγκ για την ελληνική τηλεόραση (καλά, αυτό είναι και επαγγελματική μου επιθυμία..)!!!

6. Θεατής του αγώνα Λίβερπουλ – Μπεσίκτας 8 – 0!!!

7. Ο Όλε Γκούναρ Σόλσκιερ, τη στιγμή που κάνει το Μάντσεστερ-Μπάγερν 2-1, το 1999, στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ εκείνης της σεζόν..

8. Δοκιμαστής νέων τύπων σοκολάτας για την Cadbury (απαραίτητη προϋπόθεση: να μην παίρνω κιλά!).

9. Ινδιάνος (οποιασδήποτε φυλής).

10. Ισλανδός.

11. Φινλανδός.

12. Πιο ενεργός Έλληνας.

13. Κατασκευαστής του παιχνιδιού FIFA!!!

14. Αναβάτης στις Άνδεις.

Τα περισσότερα είναι… εκ φύσεως αδύνατα, γι΄ αυτό και δεν τα έκανα ποτέ. Τι να γίνει, έτσ΄ είν΄ η ζωή, και πώς να την αλλάξεις;🙂

5 comments on “Θα ήθελα να είμαι…

  1. Ουφ!!! Και νόμιζα ότι δε θα σχολιάσει κανείς τούτο το κείμενο..

    @ Stranger: Ως συνήθως, δεν το ξέρω το τραγούδι.. Εσύ και ο Κ. έχετε αυτή τη θαυμαστή ικανότητα: να αναφέρετε τραγούδια που δεν τα ξέρει κανείς άλλος, παρά μόνο εσείς οι δύο και εκείνοι που τα έγραψαν!!!

    @ Δωροθέα: Ο Γούντι Άλλεν ξέρεις τι είχε πει κάποτε; “Το μόνο ελάττωμα που έχει ο εαυτός μου, είναι ότι δεν είναι κάποιος άλλος”! Ε, κάποιες φορές το νιώθω κι εγώ αυτό.

  2. katalavainw.. k egw kapoies fores.. alla to zhthma einai, sto telos na symfiliwnesai. sthn telikh, den exeis allon. mono ton eayto soy!

Leave a Reply

