Τα (καιρικά) φαινόμενα απατούν!

Βρίσκομαι ήδη πάνω από 1.5 μήνα επί αγγλικού εδάφους. Έχω γράψει σε άλλα post πόσο απολαμβάνω αυτή τη διαμονή, εδώ (η απάντηση, για όσους κακότροπους δε διαβάζουν τα posts μου, είναι πολύ). Πολλά πράγματα εξ αρχής (ήξερα ότι θα μου έκαναν και όντως) μου έκαναν εντύπωση: κάτι η ανάποδη οδήγηση, κάτι τα φτηνά προϊόντα τους (εκτός από το αγύρτικο shop του κάμπους, το οποίο, αν και εξυπηρετεί φοιτητές, εντούτοις τα ΄χει πιο ακριβά απ΄ ότι οι επιχειρηματίες έξω απ΄ το Παν/μιο), το απίστευτα πολύ πράσινο, κ.ά.

Ένα από εκείνα, όμως, που μου έκανε την περισσότερη εντύπωση, όμως, ήταν ο καιρός. Περίμενα να συναντήσω ακραία καιρικά φαινόμενα, δυνατές και σφοδρές βροχές, πολύ κρύο, κλπ. Ομολογώ ότι σ΄ αυτό το τελευταίο δεν έπεσα έξω! Όντως κάνει πολύ κρύο. Και, να φανταστείτε, οι Άγγλοι, εδώ, μου λένε ότι “είναι ζεστός” αυτός ο καιρός!!! Που να πιάσει το αληθινό κρύο, δηλαδή..

Μου κάνει εντύπωση ο καιρός, λοιπόν, διότι μοιάζει με την ελληνική άνοιξη. Τα δέντρα, βέβαια, χάνουν τα φύλλα τους, γίνονται κίτρινα, ο τόπος γεμίζει από φύλλα που σχηματίζουν μικρά λοφάκια στα πεζοδρόμια, δημιουργώντας ένα ωραίο θέαμα, το ψιλόβροχο είναι σκηνικό, αλήθεια, συχνό, αλλά ποιος θα περίμενε ότι βδομάδες επί βδομάδων (με λίγες εξαιρέσεις) κυριαρχεί η λιακάδα! Ακριβώς έτσι δεν είναι και η ελληνική άνοιξη; Εγώ, εδώ, περίμενα να βρω καταχείμωνο από τώρα, παγωνιά, κλπ.

Με ευχαριστεί, λοιπόν, που όλη μέρα έχει τόσο ήλιο. Κι ας νυχτώνει, πια, νωρίτερα. Με ευχαριστεί, διότι μου θυμίζει την πατρίδα. Μέχρι και οι φίλοι μου και οι καθηγητές μου το παρατήρησαν: “Σαν να είσαι στην Αθήνα δε νιώθεις;“.. Έτσι μου είπαν!

Η αλήθεια είναι ότι νιώθω σαν στο σπίτι μου, όχι (μόνο) λόγω του καιρού, αλλά γενικότερα λόγω της συμπεριφοράς όλων των ανθρώπων που με περιτριγυρίζουν εδώ. Ξέρετε τι είναι οι ξένοι να σε κάνουν να νιώθεις σα στο σπίτι σου (και καλύτερα); Γι΄ αυτό, όμως, θα γράψω κάτι μι΄ άλλη στιγμή.

Προς το παρόν, ας ελπίσουμε ότι η λιακάδα αυτή η όμορφη θα διατηρηθεί για καιρό ακόμα. Είχε γράψει ο Ελύτης κάποτε, όταν επισκέφτηκε τα (κλεμμένα) Μάρμαρά μας στο Βρετανικό Μουσείο, ότι έχουν χάσει το χρώμα τους “διότι δεν εκτίθενται στον ελληνικό ήλιο – ίσως η έκθεση στον ήλιο μας να τους ξανάδινε το αρχικό τους χρώμα”.. Ίσως έτσι είμαι κι εγώ, ο Μεσόγειος, στη χώρα της αιώνιας συννεφιάς: θέλω τον ήλιο μου!!!

2 comments on “Τα (καιρικά) φαινόμενα απατούν!

  1. H alh8eia einai ayth: to fainomeno toy 8ermokhpioy exei piasei kai thn agglia kale moy! to klima exei allaksei toso, poy sth notio agglia exoyn ambelia kai paragoyn krasi!!! to perimenes pote???

  2. Όχι, ομολογώ ότι δεν το περίμενα, αλλά δεν το ήξερα, κιόλας!!! Χοχο! Μάλιστα.
    Πάει, τρελλάθηκε ο δύσμοιρος τούτος πλανήτης..

Leave a Reply

