Πόσο μου λείπει…

Μην πάει, παρακαλώ, ο νους σας στο (προ ετών) χιτ του Σώτη Βολάνη με τον ομώνυμο τίτλο (“Πόσο μου λείπει” – αλήθεια, που εξαφανίστηκε αυτή η ψυχή;..)!!! Άλλο είναι το ζήτημα, εδώ. Και το ζήτημα έχει μέσα.. μπάλες, τέρματα, δοκάρια, παίκτες, κλπ, αλλά σε… μορφή πίξελ!!

Δεν καταλάβατε τίποτα; Ε, δεν περίμενα και να καταλάβετε. Χοχο! Εκτός του ότι, λοιπόν, τα αστεία μου είναι άθλια, πρωί πρωί τώρα που γράφω το κείμενο αυτό, πρέπει να εξηγηθώ. Αναφέρομαι στα ηλεκτρονικά ποδοσφαιράκια, τα βιντεοπαιχνίδια του υπολογιστή, τύπου Pro Evolution ή FIFA, για τους.. συνκαιόμενους και γνωρίζοντες, όπως εγώ. Και το ζήτημα είναι ότι αυτά τα παιχνίδια ανακάλυψα ότι μου λείπουν πολύ, στην Αγγλία.

Από το 1997, όταν και απέκτησα το πρώτο μου (και πολυαγαπημένο) FIFA (98), δεν σταμάτησα να αγοράζω τα sequels του: FIFA 99, 2000, κλπ. Μέχρι το 2005 έφτασα, διότι πια ο υπολογιστής δε μπορούσε να αντέξει το φορτίο των εκπληκτικών γραφικών των FIFA, των άλλων πραγμάτων που είχαν, κλπ. Οπότε, σταμάτησα να τα αγοράζω. Κάθε χρόνο, όλο και καλύτερο ήταν το ΦΙΦΑ. Από ένα σημείο και μετά, βέβαια, ομολογώ ότι βαρέθηκα να αγοράζω το ίδιο παιχνίδι – δεν το πρόδωσα ποτέ, όμως!!! Ποτέ δεν έπαιξα Pro! Και ούτε πρόκειται. Πίστη στο FIFA!!!

Ανακάλυψα, λοιπόν, εδώ, ότι μου λείπει πολύ το FIFA. “Τώρα, αυτό είναι φυσιολογικό;” θα πει κάποιος. “Αντί να σου λείπει η κοπέλα σου, σου λείπει το ΦΙΦΑ;“. Αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα, λέω εγώ. Η ουσία είναι ότι, τις τελευταίες μέρες ειδικά, μου περνούσε πολύ συχνά απ΄ το νου η σκέψη: “Ε, ρε, να ΄χα τώρα το ΦΙΦΑ 2005 – θα ΄παιρνα την Μάκλσφιλντ, Δ΄ Εθνική, θα την ανέβαζα κατηγορία, θα ΄παιρνα Κύπελλο να βγούμε ΟΥΕΦΑ ομάδα Δ΄ Εθνικής“, κλπ. Η αλήθεια είναι ότι εδώ στην Αγγλία έχω, τελικά, αρκετούτσικο ελεύθερο χρόνο. Θα ήταν καλό βέβαια να τον ξοδεύω σε βόλτες έξω, στο υπέροχο πάρκο του Hanley ή να πάω ως το κέντρο μια βόλτα. Γίνεται κι αυτό, αλλά συνήθως είμαι μέσα για εργασίες, κλπ. Και μου περνούσε απ΄ το μυαλό η ιδέα να ΄χα φέρει μαζί τα ΦΙΦΑ.

Δεν τα ΄φερα, όμως, διότι νόμιζα ότι ο υπολογιστής μου δεν παίζει τα ΦΙΦΑ!!! Είχα δοκιμάσει, πριν φύγω, να βάλω στο pc το ΦΙΦΑ 98, να δω αν παίζει καλά. Δεν το “έτρεχε”, κι έτσι, βλακωδώς, υπέθεσα εγώ ότι δε θα παίζει κανένα άλλο ΦΙΦΑ (αφού τα μεταγενέστερα ΦΙΦΑ είχαν πολύ πιο δυνατά γραφικά). Και, μάλιστα, ακόμα χειρότερο, ο πανάσχετος εγώ, υπέθεσα ότι δεν έχει καν… κάρτα γραφικών, το pc!!! Διότι δεν έτρεχε το ΦΙΦΑ. Δε φαντάστηκα ότι μπορεί να έφταιγε το περιβάλλον των Windows XP, π.χ., για το ότι δεν έτρεχε το ΦΙΦΑ 98. Είδες τι σου κάνει η ζωή, άμα δεν ξέρεις από υπολογιστές; Κι έτσι, με βαριά καρδιά, δεν πήρα κανένα ηλεκτρονικό παιχνίδι μαζί μου. Ούτε καν το Age of Empires 1, το οποίο έπαιζε στο pc μου! Θα μπορούσα να συμπεράνω, απ΄ αυτό, ότι το pc μου έχει κάρτα γραφικών, αλλά, δεν το κατάλαβα.

Έτσι, μοιραία, όταν άρχισε να θεριεύει μέσα μου η επιθυμία να πάρω την Σκάνθορπ και να σαρώσω όλους τους τίτλους, αποφάσισα να κατεβάσω απ΄ το Internet διάφορα demo του ΦΙΦΑ, να ΄χω να παίζω, τουλάχιστον, ρε παιδί μου!! Έστω και σε demo. Νομίζοντας ότι δε θα παίζουν στο pc, τα κατέβασα, κι είπα, ότι γίνει ας γίνει. Τα κατεβάζω, λοιπόν, συγκεκριμένα κατέβασα το demo του ΦΙΦΑ 2005, το οποίο είναι πολύ “βαρύ” παιχνίδι (από άποψη γραφικών). Κι έπαιξε!!! Μια χαρά!!! Και μάλιστα με καταπληκτικά γραφικά, όπως θα έπρεπε να ΄ναι το παιχνίδι!!!

Μου ΄ρθε να κοπανήσω το κεφάλι μου στον τοίχο, για την ανοργανωσιά και την ασχετοσύνη μου!!! Εάν είχα δοκιμάσει να εγκαταστήσω το ΦΙΦΑ 2005, και έβλεπα ότι παίζει, θα το ΄χα πάρει μαζί!! Αντιθέτως, προτίμησα να παραμείνω στην ασχετοσύνη μου, και δεν το ΄φερα μαζί.. Τι να πεις!!! Το πάθημα, μάθημα.

Βέβαια, από την άλλη, θα ήταν άσχημο να μην πω ότι, απ΄ το να κάθομαι μέσα στο δωμάτιο και να παίζω παιχνίδια, είναι πολύ καλύτερο που βγήκα έξω, έκανα βόλτες, πήγα στις καφετέριες, γνώρισα κόσμο, ένιωσα κοινωνικό ζώο, τέλος πάντων (κι ας είμαι τύπος που δεν μου αρέσουν τα πολλά πολλά “κοινωνικά”). Σε πιθανή σύγκριση, δεν τίθεται ζήτημα: χίλιες φορές κοινωνικός, παρά μέσα να παίζω. Επειδή, όμως, χρειάζεται και το (βιντεο)παιχνίδι, κακώς δε δοκίμασα να τα εγκαταστήσω και να παίξω.. Μέγα κρίμα. Κι έτσι, αναγκάζομαι τώρα να παίζω μόνο ένα… ημίχρονο, με μοναδικές επιλογές ή την Άρσεναλ ή τη Μίλαν (διότι μόνο αυτές σου δίνει το demo του ΦΙΦΑ 2005)!!! Δεν ανησυχώ, όλο και κάποιο τουρνουά θα σκαρφιστώ, έστω και μ΄ αυτές τις δύο, για να το κάνω πιο ενδιαφέρον..

Δεν είναι αυτό που με ενοχλεί, όμως. Δεν είναι το demo, δεν είναι το ψάξιμο και το κατέβασμα παιχνιδιών.. Είναι η ανοησία μου. Είναι η ασχετοσύνη μου. Είναι η προφανής αδυναμία μου να προβλέψω καταστάσεις και να λάβω μέτρα.. Και καλά, τώρα, που αφορά η κατάσταση μόνο σ΄ ένα παιχνίδι. Η ζωή, όμως, εκεί έξω, δεν είναι παιχνίδι. Σήμερα, ξέχασα να δοκιμάσω να εγκαταστήσω το ΦΙΦΑ, κι έχασα μερικές ώρες καλής διασκέδασης. Αύριο, θα ξεχάσω, εκεί έξω, να προβλέψω καταστάσεις πολύ πιο σύνθετες – πράγμα, πολύ επικίνδυνο…

Leave a Reply

