About me!!!

Μετεγγράφηκα στην ομάδα “Πλανήτης Γη” πριν από 23 χρόνια. Στη φανέλα μου, όταν με απέκτησε η ομάδα, έγραφε “Γιώργος” (δεν είχε άλλα στοιχεία επάνω, γι΄ αυτό και μη ρωτήσετε). Η θέση που επέλεξα να παίξω ήταν αμυντικός – γι΄ αυτό και πάντα, στη ζωή μου, ήμουν ένα άτομο που ιδιαιτέρως λάτρευε να αμύνεται.

Τα πρώτα χρόνια της καριέρας μου τα ξόδεψα σε μικρές ομάδες: την “Dimotiko Rovers” και την “Lykeio Wizards”. Σ΄ αυτές τις ομάδες ομολογώ ότι δε μ΄ άρεσε ούτε το κλίμα, ούτε οι φίλαθλοι, ούτε όσα μας μάθαιναν. Δεν θέλω να πω ότι δε μου άφησαν τίποτα – εν πρώτοις, μου άφησαν μερικούς πολύ καλούς τότε συμπαίκτες μου να έχω για φίλους, αλλά και μερικούς προπονητές οι οποίοι μου είπαν ορισμένα σημαντικά πράγματα και μ΄ έμαθαν κάποια άλλα, και τους αξίζει να τους θυμάμαι. Γενικότερα, όμως, δεν ξέρω – δε μ΄ άρεσε η θητεία μου σ΄ αυτές τις ομάδες. Κάτι έλειπε.

Στα 18 μου, η ομάδα “Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης” με απέκτησε, πληρώνοντας ένα ποσό το οποίο άξιζε τον κόπο, μιας και, κατά τη διάρκεια της θητείας μου στην ομάδα αυτή, πέρασα, ίσως, τα ωραιότερα χρόνια της καριέρας μου. Η θητεία μου σ΄ αυτήν την ομάδα θα μου μείνει δια παντός αξέχαστη. Έγινα καλύτερος παίκτης, ασχολήθηκα με πράγματα που μ΄ άρεσαν, γνώρισα εξαιρετικούς συμπαίκτες, ενώ είχα και μερικούς πολύ καλούς προπονητές. Με τους τότε συμπαίκτες μου ακόμα έχω επαφές, μιλάμε τακτικά, παρ΄ ότι πια αυτοί παίζουν σ΄ άλλες ομάδες. Επίσης, κατά τη διάρκεια της θητείας μου εκεί, επανεξέτασα πολλά πράγματα και τον τρόπο με τον οποίο ως τότε τα αντιμετώπιζα, με αποτέλεσμα να ΄χω λύσει πολλά προβλήματά μου ως παίκτης.

Ακολούθως, όταν τελείωσε η καριέρα μου στο Πανεπιστήμιο, με απέκτησε η ομάδα “Stoke City Journalists”, ομάδα που ΄χει το παρατσούκλι “Μεταπτυχιακοί“. Σ΄ αυτήν την ομάδα παίζω τώρα, εδώ και τρεις εβδομάδες – και μπορώ να πω ότι και οι συμπαίκτες, και το κλίμα στ΄ αποδυτήρια, και οι αγώνες, και οι προπονητές, είναι όλα τους πολύ καλής ποιότητας. Ελπίζω να μάθω πολλά ακόμα πράγματα και να βελτιωθώ ακόμα περισσότερο σαν παίκτης, ώστε να γυρίσω πίσω στη χώρα μου έτοιμος για μια νέα μεγάλη μετεγγραφή.

Το ποδόσφαιρο είναι σαν τη ζωή: έχεις μια μπάλα που κυλά. Δεν ξέρεις προς τα πού θα πάει. Και τα γκελ της σε ξεγελούν, είτε είσαι παίκτης μέσα είτε τερματοφύλακας. Είναι τόσο πονηρή, τόσο απρόβλεπτη, που νομίζεις ότι την έχεις, αλλά σου φεύγει – και τα στιβαρά χέρια και πόδια σου μετατρέπονται, σε μια στιγμή, σε μεταξένιες κορδέλες που τις παρασέρνει το αεράκι. Έτσι είναι κι η ζωή: αν δεν προσέξεις, θα σε τουμπάρει (που ΄λεγε και ο Τζων Άρμπακλ στο Γκάρφιλντ, το γάτο του, όταν του παρομοίαζε τη ζωή μ΄ ένα κουπάκι βόλους – λεπτομέρεια: ο Τζον είχε πετάξει τους βόλους στα πόδια του Γκάρφιλντ, με σκοπό ο δεύτερος να τουμπαριστεί, όπερ και εγένετο!!!).

Δεν έχω κάτι άλλο να πω αναφορικά με μένα. Τι είμαι, άλλωστε; Ένας απλός Γιώργος, απ΄ τους δεκάδες όμοιούς μου πάνω στον πλανήτη αυτό, που έχουν όνειρα, φιλοδοξίες, προσδοκίες, πράγματα που αγαπούν, που μισούν, που τους ανυψώνουν ή τους “τη σπάνε”. Ένας απ΄ τα εκατομμύρια ανθρώπων που, όταν βλέπουν κάτι που τους αρέσει, ένα χαμόγελο ζωγραφίζεται στο πρόσωπό τους (ευτυχώς, ακόμα μπορώ και χαμογελάω – όταν μεγαλώσω, να δω αν θα μπορώ ακόμα να εκτιμώ όσα με κάνουν να χαμογελώ). Είμαι ένας εκ των δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων που μισούν (θέλω να ελπίζω) τα μαυρομάτικα φασόλια, και αντιθέτως λατρεύουν να τρώνε οτιδήποτε σκουπιδοειδές κυκλοφορεί (κι ας ξέρουν πόσο κακό κάνει). Είμαι, τέλος, ένας από τους πολλούς πολλούς ανθρώπους που εκτιμούν το καλό χιούμορ, θεωρούν ότι ένα καλό αστείο ή κομπλιμέντο είναι ο καλύτερος τρόπος να σπάσεις τον πάγο (μαζί με μια ποδοσφαιρική συζήτηση, ξέχασα!), τους ξετρελαίνει το Internet και τα βιντεοπαιχνίδια, και, τέλος πάντων, δεν έχουν ακόμα σβήσει από μέσα τους την παιδικότητά τους (ότι κι αν σημαίνει αυτό – κάποιοι, ή μάλλον κάποιες, λένε ότι αυτό είναι ένα ακόμα σημάδι της “ανωριμότητας” των αντρών).

Είδατε; Τίποτα το ξεχωριστό.🙂 As usual as can be!!!

By stokegeo Posted in 1

2 comments on “About me!!!

  1. Α!! Στις ομάδες της καριέρας μου, εκ παραδρομής, ξέχασα την “Gymnasio Boltclub IF”, στην οποία έμεινα για 3 σεζόν.😀

Leave a Reply

