Ξεκίνημα..

Εδώ και καιρό, έβλεπα κάτι (κατά τη γνώμη μου σημαντικό) να παίρνει διαστάσεις ολοένα και μεγαλύτερες: η φωνή των bloggers.

Πολλοί απ΄ τους φίλους μου έχουν blog. Απ΄ όταν, όμως, έγιναν τα blogs μέχρι και μάθημα στη σχολή μου, κατάλαβα ότι βρισκόμαστε μπροστά σε κάτι νέο, αφ΄ ενός, αλλά ισχυρό, αφ΄ ετέρου.

Πολλοί με “μπρίζωναν”, ας πούμε, ν΄ ανοίξω κι εγώ ένα blog. Αρνούμουν. Όχι μόνο διότι δεν ήξερα πώς να το κάνω, όντας άσχετος με την τεχνολογία, αλλά και διότι (πιστεύω) ότι δεν έχω κάτι να πω.

Άλλοι λένε ιστορίες δικές τους. Τι τους συνέβη, τι είδαν, κλπ. Εγώ, καίτοι έχω τέτοιες ιστορίες, εντούτοις δεν τις μοιράζομαι εύκολα – προτιμώ να τις κρατάω μέσα μου.

Μ΄ αρέσει όμως να διηγούμαι ιστορίες! Γι΄ αυτό, άλλωστε, και διάλεξα να γίνω δημοσιογράφος (σ.σ. οι Άγγλοι, στην εφημερίδα, δε λένε “θέματα”, τα όσα γράφουν, αλλά “stories” = ιστορίες!). Και μ΄ αρέσει και να διηγούμαι, προφορικά – μου ΄χουν πει ότι είμαι καλός αφηγητής.

Γενικότερα, σ΄ αυτό το blog, μην περιμένετε να δείτε βαθυστόχαστες αναλύσεις και περισπούδαστες θεωρίες. Παίρνω το όλο θέμα καθαρά για διασκέδαση…

Μ΄ αρέσει, όμως, να ζω!

Και, ότι ζω, και πιστεύω ότι αξίζει να πω, θα το λέω (κι ας μην ανοίγομαι πολύ).

Πολλές αντιφάσεις, έτσι; Είναι αλήθεια αυτό. Μην περιμένετε όμως ορθότητα εδώ μέσα!!!

Wish me luck, for it’s harsh the world of blogging!!!

5 comments on “Ξεκίνημα..

  1. Ε, διακρίνω μία τάση προς αντίφαση, Γιώργο!! :p

    Με γεια, το νέο blog, καλή σου τύχη και καλά να περνάς εκεί πάνω και ετοιμάσου για επισκέψεισ, εκτός απροόπτου!!

    Sincerely yours,
    Rouf Rofos

Leave a Reply

